Wijntje doen in Townsville? :)

Goodday!
Eind september ben ik (Melissa, 29) samen met mijn Canadese vriend aangekomen in Brisbane, waar we al snel een camper hebben gekocht. Via de kust zijn we helemaal richting Cooktown gegaan en toen weer terug naar het zuiden. Helaas ben ik tot nu toe een stuk minder Nederlanders tegengekomen dan ik van te voren had gedacht. En hoe goed dat ook is voor m’n Engels ;), het is af en toe toch wel heerlijk om in je eigen taal te kunnen praten.

Na 4 maanden het goede leven te hebben geleefd is het nu toch wel tijd om aan het werk te gaan, dus hebben we besloten om een paar maanden in Townsville te blijven om te werken en wat meer te settelen dan we tot nu toe hebben gedaan. Het lijkt me leuk om onder het genot van een wijntje m’n Nederlands weer wat op te krikken, hihi. Bij voorkeur met een persoon van het vrouwelijk geslacht ;). Ik hoop tot snel!

Hoi Melissa, ik zie je berichte ne pas, dus geen idee of e nog steeds in Townsville bent. Maar mocht je nog zin hebben in dat wijntje lett me know! Ik ben Elsbeth (29) momenteel in Cairns maar vanaf dinsdag weer ff in Townsville. Ik hoor het wel als je wat wilt afspreken. Groetjes Elsbeth