Nederlanders gezocht in Sydney!!

Hee!

Ik ben Lisette (21 jr) en kom uit Amsterdam. Ik ben voor een paar maanden in Sydney (tot juli) voor een stage. Ik ben hier nu al 3 weken en heb nog steeds geen Nederlander ontmoet! Ik zou het namelijk erg leuk vinden om weer ff Nederlands te kunnen spreken.

Dus dacht ik, laten we maar eens een poging wagen op dit forum. Dus lijkt het je leuk om een keer wat af te spreken, laat dan een berichtje achter :slight_smile:

Ik woon in Surry Hills en werk in het centrum!

Groetjes,
Lisette

Hoi Lisette,

Gaaf dat je een stage hebt in Sydney!
Ik ben Maurice, 27 jaar en verblijf nu nog in Thailand. 6 april kom ik aan in Sydney waar ik enkele dagen verblijf in Woolloomooloo.
Als het je nog steeds leuk lijkt wat af te spreken, merk ik het wel :slight_smile:

Groetjes, Maurice

Hey Lisette,

Ik ben Hanna 22 jaar uit Utrecht en ik vlieg begin Juni naar Sydney. Ik heb op mijn ticket en visum nog niks geregeld en wil dit ook zo veel mogelijk zelf doen. Maar ondanks dit denk ik dat ik mij de 1ste dagen vrij verloren zal voelen in zo’n grote stad. Dus het lijkt mij best tof om iemand te ontmoeten die mij een beetje kan rondleiden.

Dus mocht je nou tegen die tijd nog steeds een nederlander willen ontmoeten mail me dan en dan kunnen we van te voren nog een beetje heen en weer mailen om te kijken of het wat wordt :slight_smile:

Groetjes Hanna

Hee Hanna!

Ik ben Elise, 21 jaar en kom uit Nieuw Vennep. Ik ben al 2 weken in Syndey, maar heb nog geen Nederlanders ontmoet hier. Lijkt me leuk om een keer wat af te spreken! (En weer even lekker Nederlands te praten hihi.) Als jou dat ook leuk lijkt, let me know! :slight_smile:

Groetjes, Elise

Hoi Elise,

Ik ben Janneke, bijna 20 jaar en woon nu zeven weken in Sydney.
Misschien heb je zin om eens wat te gaan drinken?

Groetjes,