Hey allemaal, zijn er toevallig nederlanders die op dit moment in Sydney wonen!? Lijkt me leuk om een keer wat te gaan doen en weer gewoon nederlands te kunnen praten!
Als je zin hebt, reageer hier onder
Groeten, Bastiaan
Hey allemaal, zijn er toevallig nederlanders die op dit moment in Sydney wonen!? Lijkt me leuk om een keer wat te gaan doen en weer gewoon nederlands te kunnen praten!
Als je zin hebt, reageer hier onder
Groeten, Bastiaan
Hoi Bastiaan,
Ik ben op dit moment voor 4 weken in Sydney.
Lijkt me ook leuk om andere Nederlanders te ontmoeten.
Waar woon je in Sydney?
Misschien denk je wat een raar tijdstip om iets te sturen, maar heb nog last van een jetlag
Groetjes Manoe
Hey Manoe,
welkom in Sydney! Op dit moment woon in bij een gastgezin in Lilyfield, niet heel ver van de stad af. Waar verblijf jij je 4 weken hier? Misschien leuk om dit weekend wat te gaan drinken of eten ofzo?
Groeten, Bastiaan
Hoi,
Ik woon in Bondi beach. Ik kan zaterdag of zondag wel naar de stad komen om wat te drinken en eventueel te eten. Wanneer kan jij? Ik heb nog geen concrete plannen…
Dus maakt mij niet uit hoe laat!
Groetjes Manoe
Hey Manoe, ja zondag moet sowieso wel lukken en zaterdag staat er al iets op de planning maar dat ging mogelijk niet door. Zondag kan ik ook de hele dag door, dat is geen probleem!
Hoi,
Ik las even jullie berichtjes! Volgende week vlieg in naar Sydney, ik kom de 27e aan Zijn jullie er dan ook nog? Lijkt me leuk om wat ervaringen te horen van jullie
groetjes!!
Hey Melissa, ja de 27e ben ik er nog! Ik verblijf in Sydney tot volgend jaar juni waarschijnlijk. Hoelang blijf jij?
Groeten, Bastiaan
Ha allemaal, ik woon in Bondi Junction t/m eind november… Nederlanders genoeg in Sydney trouwens… maar je moet even zoeken Moet ook nog steeds met de ferry naar Manley, dus als iemand dat ook nog wil doen laat ff weten!
Tim
(facebook: tbeijer1)
Waar zitten de Nederlanders dan verstop in Sydney?? ;), ik arriveer samen met mijn vriendin op 27 oct in Sydney.
Zij is daar voor een conferentie (we vertrekken trouwens morgen richting Brisbane). Heb overdags dus tijdzat om wat te ondernemen…
Gr Tim
Hallo allemaal,
Ik verblijf tot februari in Sydney en nou lijkt het mij ook wel heel erg leuk om wat af te spreken, zijn er nog mensen die in Sydney verblijven en zin hebben in een hapje of drankje?
Groetjes marissa
Hey Marissa,
lijkt me leuk een keer af te spreken als je daar nog steeds zin in hebt?
Groeten, Bastiaan
Hoi Basiaan, ik ziet hier nog steeds en natuurlijk lijkt mij dat heel erg leuk!
Ik woon in Mosman, dus misschien deze week een keer in de stad afspreken? Of volgende week natuurlijk
X Marissa
hoi allemaal, nou idd aardig wat nederlanders in sydney, ik kom daar op 28jan aan voor een jaartje australie. kom ik wel eens terug op deze topic, kijken wie er dan (nog steeds) zijn