Hallo allemaal,
Heeft iemand ervaring met het kopen van wii games in bali. Doen deze het op een nederlands wii apparaat?
Alvast bedankt
Groetjes petra
Hallo allemaal,
Heeft iemand ervaring met het kopen van wii games in bali. Doen deze het op een nederlands wii apparaat?
Alvast bedankt
Groetjes petra
Ga er maar van uit dat ze niet werken. Had neefjes van mij hier die zich een ongeluk kochten aan zowel Wii-, Xbox 360 en andere games en na thuiskomst super teleurgesteld waren. Bijna geen enkele van de op Bali gekochte games werkte.Sowieso dient je Wii-apparaat ( of ieder ander soort game-console) al “ge-hacked” te zijn om illegale kopie-games te kunnen spelen.
En als ik originele wou games koop ?
Wii games
Als u die “originele games” al kunt vinden, dan zijn ze op zeker duurder dan in Nederland. Wat men hier op Bali “origineel” noemt zijn vaak (betere kwaliteit) kopien uit Korea of Japan. Wat men hier op Bali “copy quality” noemt, zijn vaak de slechte kopien uit Indonesie, Thailand of India.Daarom kopen wij (mijn zoon en ik) al onze originele console games (Xbox 360) in Singapore ( = meer keuze uit games, zonder twijfel origineel en bovendien goedkoper dan er hier naar zoeken en kopen) en laten deze per post versturen naar ons adres op Bali.