Ik ben van plan om een i-pod te kopen en in Thailand te gebruiken, ook om te internetten en mailen. Heeft iemand ervaring met het gebruik van de
i-pod??
Groeten José
Ik ben van plan om een i-pod te kopen en in Thailand te gebruiken, ook om te internetten en mailen. Heeft iemand ervaring met het gebruik van de
i-pod??
Groeten José
in Thailand zijn veel internetmogelijkheden sowieso bij Starbucks in Bangkok en Chiangmai. Verder ook veel restaurants in veel plaatsen in Thailand hebben WIFI.
gr van Moira
Hallo.
Bijna in ieder hotel waar je verblijft is internet met of zonder draadje aanwezig, vraag het wel even na want bij de ene is het een gratis service en bij de ander moet je er voor betalen en ik vind persoonlijk dat die prijzen een beetje veel zijn.
Vrijwel op ieder hoek van de straat zit een internet café en daar ben je voor een uur hoog uit 30 BHT kwijt= 60 euro cent.
Groet.
Ik heb veel in restaurants dus gezeten in Thailand en nooit voor betaald. Je besteld 1 drankje wat vaak zo’n 30 a 40 bath kost en dan kun je de hele dag blijven zitten als je wilt hebben ze nooit moeilijk over gedaan.
gr van Moira
ik heb dezelfde ervaring als Moira veel restaurants hebben internet en als je daar wat besteld kan je daar de gehele dag gebruik van maken en eten en drinken moet je toch en toch wel handig als je foto’s op je website staan te laden terwijl jij van een lekkere thaise maaltijd geniet
groetjes dirk
Bedankt voor jullie reactie!
Groetjes José