Wiellies restaurant is niet gesloten

Hoi iedereen die bekend is met Wiellies Restaurant in Side.

In tegenstelling wat op de oude website staat is Wiellies restaurant NIET gesloten.
Ik heb mijn compagnon uitgekocht en zet de zaak onder dezelfde naam voort.

Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe website www.wiellies.net en het verbeteren van de dienstverlening.

Tot ziens!!!

Groetjes Sideli

Lieve Sideli,

De vaste bezoekers zullen je weten te vinden…je uitstraling naar miij als vriendin was altijd warm,op deze site ben je altijd welkom qua reclame…

Bezoekers komend seizoen aan Side,bezoek dit restaurant,daar krijg je geen spijt van,ze is een kanjer in de keuken en als persoon,

Sideli,Je goede vriend,

Hans.

Hallo allemaal,

Wiellies Bar Restaurant bestaat voorlopig echt niet meer. Op de plek waar WIELLIES was is nu restaurant de kikker. De sfeer en gezelligheid van Wiellies Bar Restaurant is er ook niet meer.

Miranda.

Dank je wel Miranda voor je opmerking dat het restaurant inmiddels DE KİKKER heet, ik was het helemaal vergeten te corrigeren.

Doe je de groetjes aan mijn voormalige compagnon in de zaak WİELLİES?
Hij zal het zeer op prijs stellen dat je dit stukje geplaatst hebt.

Sideli.

Miranda,

Ken Sideli persoonlijlk,een warme vrouw en goed voor haar gasten en een topper in de keuken.

Wil Wiel hier niet bij afvallen,een vriend van het eerste uur,maar moet zich bewijzen in Manavgat,hoor er niks over.

Maar Sideli kan ik je aanraden,zoals de komende gasten richting Side.

Ze verdiend de opstart van de Kikker…graag roep ik jullie op om kennis te maken haar keuken…