Restaurant ter overname

Op 2 km van het historische toeristenplaatsje Side in Turkije een restaurant ter overname met een capaciteit van 55 zitplaatsen, verdeeld over gedeeltelijk overdekt terras en binnen.
Zomer en winter bedrijvigheid. Volledig op Europese keuken ingerichte keuken (36 m2), voor gehandicapten toegankelijke sanitaire ruimten, voorraad depo (6 m2) en logiesruimte voor 3 personeelsleden, voorzien van badkamer. Logement heeft eigen toegangsdeur.
In restaurant en op terras Hollandse relief wanddecoraties.
Pand en interieur voldoet aan alle gemeentelijke vergunningseisen.
Jaarlijkse huur € 15.000,-.

Bedoeld U dat U stopt met Uw zaak. Het gaat hem toch over het restaurant Wieliekes ?

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Wiellies in de vorm zoals u het kent bestaat al meer als een jaar niet meer.
1 Van de compagnons (de kokkin) heeft de zaak in November 2008 overgenomen.
Het restaurant heet nu De Kikker.
De reden waarom het ter overname is, is dat ik na 5 jaar horeca in Turkije een andere vorm van broodwinning ambieer.

groetjes Sideli

Hallo Sideli,

Ben al een jaar niet meer in Side geweest. Maar heb nu jullie website open gemaakt van jullie nieuwe Wielies. Echt tof.
Ik wil iedere forumlezer aanbevelen eens een bezoekje aan jullie nieuwe zaak te brengen.
Veel succes,en misschien tot deze zomer eens,

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hoi Franka,

Ik denk niet dat u het begrijpt.
Ik heb al meer als een jaar een restaurant dat De Kikker heet en heb geen nieuwe website.
Er is geen overeenkomst met het door u genoemde restaurant.

Groetjes Sideli

Neem dus aan ter alle duidelijkheid dat de Kikker te koop staat.

De gegevens uit de geplaatste oproep heeft daarop betrekking,nogmaals lezers het heeft dus niets te maken met het voormalige restaurant Wiellies.

Geachte,

Graag willen wij reageren op uw advertentie.
Om de een of andere reden zie ik elke keer weer een vermelding op het forum, en weet dus eigenlijk niet of het wel te huur is.

Zo ja, dan zouden wij uw graag op korte termijn willen spreken, dan wel bezoeken.
Natuurlijk zouden we wel wat meer willen weten over omzetten en dergelijke.

Zoals ik kon zien op het internet gaat het om restaurant de Kikker/Willies.
Is dit juist?

Wij zijn serieuze kandidaten, maar willen eerst meer informatie.

Wij zouden het op prijs stellen dat er op korte termijn een reactie komt.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Roest
Alice Idenburg

U krijgt antwoord via PM

Wiel, de eigenaar van Nederlands eetcafe Wiellies is sinds 1 januari 2010 weer open, alleen op een andere locatie(500 m. verder) maar met hetzelfde concept als vroeger. Nederlandse muziek, Nederlandse snacks, Nederlandse gezelligheid. Website is nog altijd actief.

Groetjes Miranda.

Lieve mensen hier allemaal.

Vriendelijk verzoek ik er hier geen praatje pot over een ander restaurant van te maken.
Het is heel eerbaar van bovenstaande dame dat ze haar favoriete restaurant graag op internet nog eens vernoemd, maar gelieve dit in een andere topic te doen.

Mijn advertentie gaat over Hollands Restaurant De Kikker.