Zakenpartner Gezocht

www.wiellies.com

Beste Forumbezoekers,

Wiel is een vriend van mij,een gedegen persoon,die het lef heeft en de uitdaging aangaat om te verwezelijken wat velen van ons(diep in ons hart)ook zouden wilen.

Uit ervaring weet ik wij hollanders kebab enz.het na 2 weken zat zijn.We zijn toe aan de kroket,de fricandel enz.

Hij heeft het tegen redelijke prijzen.

Wil je met hem in zaken dan is dat betrouwbaar;ik sta er 100% achter.

Kom op;landgenoten,deze investering is de moeite waard.

Jullie Forumbeheerder,

Hans.

Dezelfde Wiellies als in Lommel in Belgie?? Die van die heerlijke broodjes?? Zoja dan kom ik meteen en neem ik heel veel klanten mee!!!

Succes

Liefs Linda

Mijn moeder, zij is een vlotte en hele enthousiaste vrouw :slight_smile: Zij wil heel graag naar Turkije verhuizen, maar wil wel zekerheid van een vaste baan die ook wat opleverd zodat ze niet in armoede hoeft te leven net als de normale bevolking daar… ik schrijf zo meteen verder… even iets regelen voor mijn eigen werk daar … ik ga dinsdag weg voor 4 maaanden gr Gunes

merhaba, daar ben ik weer :slight_smile: nou ik was aan het vertellen over annem…Zij wil echt heel graag werk in turkije, kun je misschien wat vertellen over hoe en wat en waar en wanneer?? mijn msn adres is kapakkizi@hotmail.com