wie zoekt er nog een bouwvakker?

hallo,
wie zoekt er nog een ervaren metselaar/timmerman?
ik ben vanaf juli/augustus beschikbaar en het maakt me niet uit waar ter werled je een project hebt
mvg remy

Hoi Remy, bij de dierenorganisatie waar ik binnenkort een maand vrijwilligerswerk ga doen, zoeken ze altijd klussers. De organisatie SAFE die hun momenteel volledig helpt stond deze oproep :

!Handige klussers gezocht voor buitenlands asiel!
Animail Aid Foundation (AAF) is een asiel in het oosten van Spanje, Benifaio, Valencia die honden en paarden opvangt. Wij zijn op zoek naar handige klussers, te weten hoveniers, metselaars, timmermannen, houtbewerkers en doe-het-zelfvers die het leuk vinden om ons te helpen en diverse werkzaamheden kunnen verrichten zoals het omzagen van dode bomen, snoeien van struikgewas, gras maaien, paden met strooisel bedekken, schuren en verven houten huisje, het terrein schoonmaken, reparaties en onderhoud, aanleggen verblijven kinderboerderij etc. etc. Maar ongeacht je talent: voor iedereen die de handen uit de mouwen wil steken is er werk te doen. Geboden wordt gratis overnachting en gebruik van keuken en douche…

Het gene wat je zelf betaald is je reis en wekelijkse bijdrage wat betreft eten. Voor meer informatie zou je het beste even naar 1 van de contact adressen kunnen mailen. http://animal-foundation.weebly.com/

Hey Remy,

Ook bij Projects Abroad in het buitenland kan je aan de slag op een van onze bouwprojecten. In verschillende landen kunnen we ervaren bouwvakkers gebruiken bij het bouwen/renoveren van goede woonvoorzieningen en scholen. Ghana, Tanzania, Zuid-Afrika, Jamaica en India kunnen jouw hulp goed gebruiken!

Neem zeker een kijkje op onze website!

Groetjes,

Hanna

hoi hanna,
bedankt,ik zal me dit weekend er eens verder in verdiepen
mvg remy

>

ook bedankt en(zie hanna)