wie zit er nu in BA en verblijft daar tot sowieso 18 april?
Als je dan een leuke hostel weet of er zelfs nog in verblijft hoor ik het graag dan hoef ik niet te zoeken en kan ik alvast boeken. Fijn gevoel om aan te komen en gelijk slaapplaats te hebben:)
wie zit er rond de 18e april in ushuaia of in de buurt.
Ik vlieg de 18e vanaf BA naar Usuaia en zou het gezellig en (veilig) ja het laatste woord komt vaak voor haha, in ieder geval zou ik het leuk vinden als er meerdere (bekende) zijn nederlands of buitenlands dat maakt niet uit.
Ik heb je 2 topics even samengevoegd Misschien is www.couchsurfing.com of www.hospitalityclub.org iets voor je? Gratis overnachten bij lokale mensen thuis. Je kan er oa op Wereldwijzer meer informatie over vinden en het is zeker een aanrader :chin:
Ik ben nu in Ushuaia en kan je zeggen dat je je qua veiligheid echt geen zorgen hoeft te maken. Het is een dorp met meer dan genoeg backpackers, dus altijd aanspraak
Waarschijnlijk ben ik de 18de niet meer in Ushuaia. Ik reis zonder plannen en ben al meer dan een jaar onderweg, gestart in Mexico. Dus ook de volgende bestemming…weet ik nog niet.
Ik ben nog steeds in Ushuaia en zit in de B&B Mysten Kepen (check tripadvisor voor details). Geen hostel dus, maar wel hele relaxte plek. Geen idee of het makkelijk bereikbaar is vanaf het vliegveld, ik reis met de bus. En vanaf het busstation is ongeveer 6 blokken lopen
Haj,
Ik kom zaterdag aan.vlucht was gewijzigd.zit in antartica hostel.miss is t dichttbij.en kunnen we afsprekenn daar.ik ga sowieso debeagle en parc fuego doen.ik hoor van je.gr susan
OTE=Tochgedaan;850844]Hoi Susan,
Ik ben nog steeds in Ushuaia en zit in de B&B Mysten Kepen (check tripadvisor voor details). Geen hostel dus, maar wel hele relaxte plek. Geen idee of het makkelijk bereikbaar is vanaf het vliegveld, ik reis met de bus. En vanaf het busstation is ongeveer 6 blokken lopen