Wie wonen er in Tanger?

Ik ga er in september naar toe…!! wie nog meer…

Hallo,
Ik ben een tijdje weggeweest van deze sita, maar ik lees dat er al meer nieuwe Nederlanders/marokkanen in Tanger komen wonen. Zelf woon ik al hier meer dan 2jr en ben benieuwd hoe het met jullie is.

Grt, Smahan:zon02:

Hallo lotgenoot, ik ga ook met m’n gezin in september in Tanger wonen.
Ben benieuwd…:dag:

Ik ga ook binnen zes maanden emigreren naar Tanger!! Mijn man heeft daar een eigen restaurant en ik wil ‘iets’ voor mezelf beginnen. Heb al een idee, maar dat houd ik voorlopig voor mezelf! Lijkt mij erg leuk om in contact te komen met gezellige dames!!

Hey hey,

Wat leuk dat er zoveel mensen binnenkort in Tanger gaan wonen. Ik ben ook van plan om naar Tanger te verhuizen maar helaas nog niet binnenkort. Zou graag in contact willen komen met de Tanger-Dames. Iemand die me kan voorbereiden op mijn toekomst daar en misschien wel tips heeft.

Groetjes,
Youssra

hallo leuk dat je in tanger woont wil ik ook

zakelijk druk bezig in tanger promoten van

loketautomaten(plaatsen)

kijk even op youtube
loketautomaten naar marokko/tanger

www.admautomaten .nl

groet hassan

wat kost het om loketautomaten naar marokko te vervoeren> uit eindhoven naar tanger kijk even op youtube: loketautomaten naar marokko

tevens zoek ik nog investeerders in tanger voor het concept

groet hassan

salam alaikoem

ik woon ook al een tijdje in tanger als je iets wil weten p.m me maar gr :dag:

hallo mijn naam is nathalie we zitten er aan te denken om na tanger te verhuizen vanuit nederland ik heb 2 kindjes een van 9 jaar en een van 9maanden maar nu moeten we wel ff kijken met werk en de school voor de kids een huis hebben we al.wie kan me helpen met de school en mischien werk voor mijn man alvast bedankt>>>

Kei en kei leuk dat ik jullie verhaaltjes zo lees en zie dat er meer NL’rs in Tanger wonen. Mijn liefje is gek op Marokko en wilt graag terug naar Tanger. En ja ik ben ook gek op Marokko maar ook gek op mijn moeder haha en die woont in NL.

Lijkt me wel moeilijk. Maar goed, er is dus een groooooote kans dat ik ook insaAllah richting Tanger kom. En dan binnenkort nog. Graag zou ik dan wel contact willen hebben met Nederlanders in Marokko. Wel alleen van het vrouwelijke geslacht natuurlijk.

Als er iemand is die mij graag alles over het wonen in Tanger wilt vertellen en insaAllah ook een vriendschap wilt opbouwen, stuur mij een privéberichtje.

Hallo Smahen,

over 1 week ga ik inshallah naar Tanger voor een lange periode…
hoe zijn jou 2 jaartjes bevallen in Tanger?