Wie vertrekt ook sept 2011 naar TANGER?

Hallo Dames,

Het lijkt me leuk om om contact te komen met Marokkaanse(Nederlandse) DAMES/MEIDEN (GEEN MANNEN) die ook terug gaan naar marokko. Mijn man gaat daar naar toe voor werk en om me niet te vervelen ben ik op zoek naar leuke contacten.

Mocht je ook terug gaan tanger of woon je al in tanger dan kun je me een pm sturen.

gr,
yasmin

helemaal niemand?

salaam alaykoum!

Ik ben van plan om ook vanaf de zomer in tanger te blijven…
Nog niet voorgoed, maar zeker wel voor een periode van een jaar.

groetjes oum romaysah

hoi,

Voor mij is het nog niet duidelijk wanneer ik die kant op vertrek maar het gaat er wel van komen inschallah en ik ga niet in Tanger wonen maar Tetouan.

gr.

wat is jullie reden om naar marokko te gaan.
En hoe gaan jullie daar je tijd/dagen doorbrengen

hoi yasmientje,

wat leuk dat je ook naar tanger wilt gaan, wij namelijk ook.
wij willen als gezin ook daar een jaartje gaan uitproberen en als het echt bevalt mischien wel wat langer blijven.

je zegt dat je man daar al is, ik wil mijn partner ook na de zomer sturen >>>om het stadje verder te gaan orienteren.

heb je interesse om daar meer over te praten mail me dan (lijkt me leuk)

yousra-amira@hotmail.com

:dag:

Dag Yasmin,

Mijn man en ik willen over 3 jaar naar Marokko, Tanger, verhuizen. Ik zou het leuk vinden om daar ook Nederlands sprekende mensen te ontmoeten. Ja het duurt nog heel even en we weten nooit wat er gebeurt in die tijd maar weet jij of er ook een ’ club’ , ’ society’, of iets dergelijks is waar Nederlands sprekende vrouwen die aldaar wonen elkaar ontmoeten?
Wat gaan jullie met jullie huis hier doen? verkopen, verhuren, huur opzeggen?

Beslemma,
Tasja

Zou wel super zijn als die er was…:smiley: Ik hoop voor jullie dat die er wel is!
Nooit verwacht dat er zoveel Marokkaanse-Nederlanders voor goed naar Marokko willen gaan. TOP!

Ik ben van ned afkomst. Mijn man is marokkaans/nederlands
Die club moeten we misschien maar opzetten
Marokko is zoooo mooi ik begrijp wel waarom
Men terug wil.
Groet,
Tasja

Oh dat is al helemaal super! Vaak kom je Spanjaarden (in Asilah klein stadje naast Tanger) tegen die er wonen of fransen maar zelden Nederlanders (over het algemeen).
Mij lijkt het een goed idee een sociaty clubje op richten. Twijfel er niet aan, doe het gewoon!

Hoi!

Ik ben net aangekomen in Tangier, mijn man moet hier ook werken en ben op zoek naar wat leuke mensen!

Weet je al wanneer je aankomt? Al eerder in Tangier geweest?

Groetjes, Sascha

De stapnis gezet en ik woon inmiddels ook al in marokko. ben nu in nederland om wat dingen te regelen. en vertrek morgenochten weer richting tanger.

waar in tanger wonen jullie

Hoi! Leuk dat jullie de stap hebben genomen…

Wij wonen tussen de supermarkt Centro en het treinstation in.
Jullie ook aan die kant van de stad of helemaal ergens anders?
Al je draai gevonden in Tangier?

Groetjes, Sascha

hey mensen
ben ook terug van nl naar marokko
en heb een leuke baantje in casablanca nou

en ze zijn nog steeds op zoek naar nederlandstalige medewerkers

MVG Abderrahim