Hoi, ben erg benieuwd wie er ook gaan emigreren naar Tanger, of wie dit al heeft gedaan!
Zou leuk zijn om elkaars ervaringen te delen van voor en na de emigratie!
Wij willen INSHALLAH in de zomer de grote stap nemen heb een zoon van elf en dat maakt de stap iets spannender, ivm het vinden van een goede school en vrienden…
Hoop meer verhalen te horen!, Gr. Riffia:dag:
Niemand??:mad:
deel je ervaring!!!
Ik zou ook graag in contact willen komen met mensen die naar Tanger willen gaan emigreren.
Maar Riffia, hoe zou jij het willen aanpakken dan? Ga je daar werken??
Of hoe zit dat?
Hoi Nadnom,
Sorry voor mijn late reactie!
Wat leuk om te horen dat jij ook wil verhuizen naar Marokko dat motiveert mij nog meer om te gaan. Ik zou daar voor mijn zelf willen werken een eigen onderneming lijkt mij het beste! Mijn man gaat al op en neer naar Marokko, daarom is het beter om daar te wonen.ik zit alleen met vragen zoals de voorbereiding hier in Nederland wat allemaal geregeld moet worden enzo…!
En hoe zit het met jou? Wanneer ga jij verhuizen, waar ga je wonen…
Gr. Riffia
salaam aleykoem,
Ik verhuis met de kids incha’allah naar tanger.
Mijn man blijft in belgie werken incha’allah.
Ik ben blij kennis met je te maken ik ben ook op zoek naar lotgenoten.
Qwa huisvestiging is het al zo goed als in orde alleen nog een goede privéschool vinden incha’allah
Ik hoop daar snel werk van te maken.
Wat leuk dat jij ook die plannen hebt!
We zitten in het zelfde schuitje hahah! Hoe oud zijn jou kinderen?
Nou ik ga volgende week naar Tanger om een school te bezoeken, als ik meervweet dan laat ik het je snel weten!
Gr
Mijn kindjes zijn 7,5,4 en 16maanden
O heel goed dat je gaat laat me maar wat weten hoe het is geweest en wat ze te vertellen hadden.Gaan de kindjes mee de school bezichtigen?
Laat me zeker iets weten incha’allah
groetjes
Jah mijn zoon gaat wel mee, het gaat immers om hem! Hij vind het wel leuk en spannend! Ik hou je op de hoogte INSHALLAH!
Doei
graag wil ik in contact komen met zusters die in Tanger wonen, ik emigreer binnenkort met mijn 2kinderen inschallah
Zit er ondertussen al iemand in Tanger?? Ik begin maandag met mijn baan in Tanger, heb alleen nog een klein huisverstingsprobleempje,dus tips zijn welkom…
Erg leuk om te lezen allemaal!
Ik heb zelf ik heb een atelier in tanger opgezet, en woon nog zelf in NL waar ik de een kaftan winkel heb, alle ontwerpen worden in tanger gemaakt. Voor mij is het dus nog op en neer reizen maar hoop wel in de toekomst de onderneming stabiel genoeg te hebben zodat ik met mijn gezin voorgoed in tanger kan gaan wonen