Wie Wilt Er Mee?

Hey allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mark, 22 jaar jong en kom uit de omgeving H’lem. Ik werk full-time bij Aero Ground Cargo te Schiphol. Hiervoor heb ik de Lts (Elektrotechniek), Mts (Ict) en het Flight Attendant College als opleidingen gedaan. M’n hobbies zijn uitgaan, muziek, vliegtuigen (modelbouw), dansen en spaans studeren.

Zelf ben ik al een half jaartje van plan om te werken en wonen in Spanje voor ongeveer 7 maanden vanaf februari ongeveer. Ik studeer thuis ongeveer een jaar Spaans. Met het wonen en werken wil ik graag m’n Spaans uiteraard verbeteren en heel veel plezier maken.

Het liefst zou ik graag aan de kust willen werken in een bar of discotheek. Heeft iemand goeie tips voor werk en een verblijfpaats voor die maanden, dan hoor ik het graag.

Ik heb zelf gedacht om gewoon in m’n 1je te gaan, maar het is toch wel veel gezelliger om met z’n 2en te gaan. Kan je tenminste gewoon met iemand in je eigen taaltje commmuniceren en zit je niet helemaal alleen in een land waar je nog niemand kent.

Ben jij spontaan, gezellig en hou je ook van feesten.
Reageer dan op het volgende emailadres: bacardimark@hotmail.com
Als je meer van mij of het werken en wonen wil weten, kan je natuurlijk ook altijd mailen of misschien heb je zelf nog leuke ideeen.

Hoop snel wat van jullie te horen.
Greetz Mark

Hallo,

Ik ben ook op zoek nar iets in Spanje…
Ga jij nog?

groetjes
Steve

Hey!

Ik wil ook nog graag gaan en het leek mij ook wel wat gezelliger om met nog iemand of meerderen te gaan! Nog steeds op zoek?

Groetjes,

Mireille