Wie wil op andermans huis(dieren) passen?

Wil je op vakantie en daarbij op de huisdieren van anderen passen. In het buitenland, of gewoon op een mooie plek in Nederland?

Plaats een advertentie op de nieuwe website www.voor-elkaar.net en vind zo een oppasadres.
Velen gingen je al voor.

Lees ook de nieuwsbrieven met enthousiaste verhalen van andere oppaszoekers:
http://www.a-free-guestbook.com/gb/voor-elkaar/

Heb de site eens even bekeken, ziet er leuk uit en goed in elkaar gezet.
Na even rond gesnuffeld te hebben, en enkele berichten gelezen te hebben, begin ik mij toch het een en ander af te vragen.
Er word op een camping bv iemand gevraagd voor het ontvangen van gasten, het verhuren van huisjes, het onderhouden van de tuin om de boerderij, het verzorgen van de dieren, etc. En in ruil daarvoor krijg je een gratis camping plaatsje.
Ben ik nu gek vraag ik mij af, of zijn de mensen gek die zoiets gaan doen?
Ik bedoel, wat kost nu zo n plaats en wat moet je er allemaal niet voor doen?
En zo lees ik de laatste tijd zoveel van dat soort advertenties, en snap niet dat die mensen zich niet schamen om voor zoveel werk zoiets terug durfen te geven.
En dan zijn het vooral de nederlanders die mensen op die manier uit willen zuigen, want sorry, zo zie ik dat.
Wij zijn al enige tijd aan het rond trekken in frankrijk, en nu al enige maanden op een adres aan het werk waar het ons goed bevalt. Ontmoeten veel mensen die hetzelfde doen, en veel krijgen we te horen, nooit meer dat wij voor nederlanders aan het werk gaan. Vragen veel, geven weinig terug.

MVG B.

Beste B.

Eigenlijk ben ik het met u eens.
Er zijn mensen die in dit initiatief van iets ‘voor elkaar’ kunnen doen, proberen er financieel beter van te worden.

Wij als vrijwilligers van de beheer van deze website kunnen daar niet veel aan doen.
Het is jammer, maar gelukkig staan er grotendeels serieuze oproepen op de website. Ook in Frankrijk waar u verblijft, zijn een aantal oppaszoekers die graag integer met anderen omgaan.

Ik hoop dat die paar oproepen het functioneren van dit netwerk niet in de weg zullen zitten, en u van mening blijft : “Heb de site eens even bekeken, ziet er leuk uit en goed in elkaar gezet.”

We doen het uiteindelijk voor-elkaar

De www.voor-elkaar.net website heeft een verandering ondergaan.

Veel oppassers en oppasadressen werden overspoeld met aanvragen van niet geregistreerde mensen. Natuurlijk is het geen garantie, dat iemand meer betrouwbaar is als hij ook aangemeld is. Maar een profiel kunnen lezen en een foto kunnen zien, maakt het minder makkelijk voor dubieuze types.
En het blijkt dat iedereen daar erg gelukkig mee is. Lees daarom ook eens het gastenboek: http://www.tboek.nl/gastenboek/voorelkaar
Het is dus alleen mogelijk contact te maken met een van de geregistreerde aanmeldingen wanneer u zelf ook een profielpagina op onze website heeft.
We hopen ook u binnenkort ook op de site te mogen registreren.

Met vriendelijke groet het voor-elkaar team.