Betrouwbare huisoppas/dieroppas aangeboden

Zoek je iemand om op je huis en/of dieren te passen terwijl jij op reis bent?

Al sinds langere tijd pas ik met veel plezier op het huis en dieren van mensen, die bijvoorbeeld voor langere tijd op reis/vakantie gaan. Dit is wederzijds altijd een hele positieve ervaring geweest.

Ik ben een betrouwbare en vrolijke meid van 24 jaar.

Naast zorgen dat de dieren niets te kort komen, hou ik het huis schoon, geef de plantjes water, hou de post apart, en alles wat nog meer nodig is.
Ik doe het gratis, omdat ik hierdoor in huurkosten bespaar.

Het is steeds weer een win-win situatie geweest van beide kanten. (referenties kan ik zeker geven, als je dat prettig vindt).

Regio: Noord-Holland en Utrecht.

Ken of ben jij iemand die mijn hulp zou kunnen gebruiken? Laat het me weten!

Hoi KiKiKiKi,

Volgend jaar gaan wij voor 6 weken naar Nieuw Zeeland.
Wij wonen in een tussenwoning in Maarssen en hebben een poes.
Om deze poes in een opvang te plaatsen vinden wij wat te lang, dus zitten wij aan een huisoppas te denken.
Wil je mij jouw e-mail adres opsturen, zodat ik begin volgend jaar eventueel contact met je op kan nemen?
Mij e-mail adres is ddr@boex.nl

Groetjes,

Dick Drost

Beste Dick,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb een mailtje gestuurd naar het onderstaande emailadres.

Groetjes,
Kiki

Hoi Kikiki,
Ik ben over niet al te lange tijd op zoek naar oppas voor mijn 2 katten. Ik woon in een eensgezinswoning dicht bij Utrecht. Eventueel zou ik van je dienst gebruik willen maken.
Zou je me willen mailen: mdettingmeijer@hotmail.com.

Maudy

Hoi Maudy,

Dankjewel voor je berichtje. Ik heb je een mailtje gestuurd!

Groetjes,
Kiki

Doe je ook Den Helder of is dat te ver voor je (ondanks Noord-Holland) Woon 5 minuten fietsen v.h. strand haha…

Heb 2 katten maar m’n grootste droom is om een paar maanden in een kindertehuis o.i.d. in Indonesië te werken. Die katten (lieverds van 11 en 12) die houden het nu nog tegen.

groetjes, Ingrid

Met als risico het topic te kapen, maar mijn vrouw en ik zoeken ook zoiets (huis- en/of dierenoppas). Regio maakt wat ons betreft niet zo heel veel uit, we zijn flexibel.

We zijn van plan om binnenkort weer op reis te gaan, en hebben daarom geen eigen huis. Dus mochten er mensen zijn buiten de regio van kikikiki, dan mogen die ons benaderen.

Laat ik dan maar even hierop reageren want idd. dit is al over, maar ze gaf me wel een hele goede website: http://www.voor-elkaar.net
Een site voor mensen met huisdieren die oppas zoeken en andersom. Ik ga er zeker gebruik van maken. Hele handige site. En als ik zelf geen huisdieren meer heb…kan ik altijd nog zelf oppas worden het is door heel europa! Succes

1 like

Ha Kikikiki!
Intussen alweer het jaar 2013, maar ik vraag mij af of je nog steeds oppast bij mensen thuis en voor de kat zorgt…
Zou mooi zijn, ik merk het wel.
Mijn emailadres: jes-74@hotmail.com

Groetjes!

Hoi Jes,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je een mailtje gestuurd!

Groetjes,
Kiki

En wat te denken van www.holidaylink.com Daar hebben we jaren gebruik van gemaakt toen we één keer per jaar een week of zes in Nederland waren. Dit voor de mensen buiten de regio waar kikikiki graag oppast natuurlijk. Of als ze volgeboekt is :wink:

Ja, alleen zijn de kosten daarvan om lid te zijn van die website € 70,- per jaar en voor-elkaar.net is € 15,- per jaar…

Oh, dat was altijd 10 euro (voor-elkaar.net). Wellicht is het meer werk geworden om de site bij te houden. Ik vind 70 euro per jaar wel erg veel voor holidaylink.com.

Ja, dat was het tot vorig jaar maar i.v.m. de oplopende kosten hebben ze het sinds dit jaar wat duurder gemaakt. Omdat het toen bij mij 1-malig om 3 maanden ging heb ik me alleen vorig jaar ingeschreven. Holidaylink is welliswaar duurder maar ze trekken alles na. Bij voor-elkaar.net gaat alles in goed vertrouwen en moet je dat zelf doen. het handigste daar is, om indien je dat wilt naar vorige oppasadressen te vragen bij diegenen zodat je dat na kan gaan. Daar staan ze voor open, ze moeten immers wel om betrouwbaar over te komen. Ik had een echtpaar uit België met 10 jaar oppaservaring voor huis en dier!!! In principe gaat het oppassen bij deze site (voor-elkaar dus) met gesloten portemonnee maar als er Nederlanders zijn die een huisje in Spanje ofzo hebben met zwembad willen die nog wel 'ns een vergoeding vragen. Bij mij vroegen de oppassers er zelf voor aangezien zij met z’n 2en waren en ik niet en i.v.m. stookkosten in de winter. Vond ik echt heel aardig van ze. Alles is perfect gegaan.

@printilingrid: Mooi dat je zo’n goede ervaring had! Ik heb ook goede ervaringen met voor-elkaar.net (als oppasser). Helemaal met gesloten beurzen en leuk contact aan overgehouden. Heb jij nog contact met je oppassers?

Ik geloof dat voor elkaar nog niet bestond toen wij van Holiday Link gebruik maakte (2001 - 2007). Verder is het allemaal wat meer geregeld, is er een garantiefonds voor als er schade zou zijn en kun je makkelijker zoeken op periode en regio. Maar ik denk zeker dat voor-elkaar een welkome aanvulling op de mogelijkheden is. Wij hebben met diverse mensen waar we ooit opgepast hebben nog contact en helpen ze nu nog wel eens een weekje of weekend uit de brand buiten de organisatie om.

1 like

Nee, heb helemaal geen contact meer met ze. Missch. het leeftijdsverschil. Bovendien hebben ze zoveel adressen gehad in die 10 jaar…Ze zijn nu gestopt en misschien ook daarom… Ze hadden veel eigen dingen mee zoals beddengoed, handdoeken, wok (dit wilden ze persé allemaal), en lieten nog een luxe luchtbed inlc. pomp en mini-koffiezet-app en hapjes pan hier voor me.

Ik denk ook dat idd. bij holidaylink heel veel geregeld is enzo. En daar betaal je dan ook voor. Het is dus de keuze wat je doet. Als sommige mensen het een beetje eng vinden nog om mensen in hun huis te hebben dan kan je idd daarvoor gaan. Ik had gewoon het vertrouwen (en niet zoveel geld …) Ik vond het wel een gedoe om wat kastjes enzo leeg te halen, vriezer leeg, koelkast, kledingkast. En toen ik terugkwam alles weer terug (zoeken zelfs haha) Dan ben je moe na zo’n verre reis (en ik deed vrijwilligerswerk), je hebt je spullen, je was en dan komt dat er ook nog bij. Maar ja,…je hebt huisdieren of niet. Dusse… (ik zal geen nieuwe i.i.g. meer nemen…al zijn ze nog zo lief)