Oplossing voor je huis+huisdier tijdens je vakantie

Wil je op vakantie en heb je geen oplossing voor je huisdier en huis? Ik heb een website gevonden die daar een oplossing voor heeft.

Er staan oppassers op (alleenstaanden, echtparen etc) maar je kan zelf je ook laten inschrijven om ergens op te passen.
Het is in heel Europa dus ook een leuk en goedkope manier om even in een andere omgeving te zijn.
Het kan 1-malig maar ook herhaald. Voor korte en langere periodes

Het is niet de bedoeling dat er geld wordt gevraagd enzo.
Inschrijving op de website is 15,- per jaar.

Ik hoop zelf voor volgende winter een oplossing voor m’n katten (en huis) kan vinden op deze manier. Want alleen dan kan ik vrijwilligerswerk doen voor 3 mnd. in Indonesië, Heb voor de rest nl. alles al rond.

1 like

Mooi initiatief!! Waar woon je ergens als ik vragen mag?

Ik woon zelf in Den Helder. Stond 3 dagen ingeschreven toen ik al 2 reacties kreeg. nr. 1 een echtpaar uit Vlaanderen (Belgie) die komt. (als je iemand hebt gevonden kan je er het hele jaar natuurlijk gewoon op blijven staan. Voor nu heb ik mezelf even op grijs gezet zodat men het weet. ook als je meerdere keren in je lidmaatschapsjaar weg gaat kan je dus iedere keer opnieuw je oproep laten activeren. Dit kan je niet zelf doen maar een mailtje naar de beheerders sturen daarvoor is voldoende.

Er is ook nog een andere website http://www.holidaylink.com/ voor dit soort dingen die kost echter i.p.v. 15 euro, 70 euro per jaar alleen daarbij kan je wel je eigen pagina zelf bijhouden (maar voor mij was dat dus te duur)

Ik heb ook goede ervaringen met deze website. Ik heb zelf de maand februari opgepast. Contact loopt soepel en snel buiten de site om, maar het is een mooie plek om eens ergens in Europa terecht te komen.

Alleen mist het een beetje de referenties, zodat je een profiel kunt opbouwen.

Ja, dat is wel waar. Dat is bij die duurdere site wel zo. Maar er is wel een gastenboek waar mensen hun ervaringen op kunnen schrijven en je kan de mensen zelf om referenties vragen als ze al eerder opgepast hebben bijv. De mensen die bij mij komen staan al heel lang ingeschreven en doen dit ook heel lang er zijn nooit klachten binnen gekomen dus ik vertrouw het. Ze komen zelfs van de zomer kennis maken wat een heel end rijden is…