Zoek je iemand om op je huis en/of dieren te passen terwijl jij op reis bent?
Al sinds langere tijd pas ik met veel plezier op het huis en dieren van mensen, die bijvoorbeeld voor langere tijd op reis/vakantie gaan. Dit is wederzijds altijd een hele positieve ervaring geweest.
Ik ben een betrouwbare en vrolijke meid van 24 jaar.
Naast zorgen dat de dieren niets te kort komen, hou ik het huis schoon, geef de plantjes water, hou de post apart, en alles wat nog meer nodig is.
Ik doe het gratis, omdat ik hierdoor in huurkosten bespaar.
Het is steeds weer een win-win situatie geweest van beide kanten. (referenties kan ik zeker geven, als je dat prettig vindt).
Regio: Noord-Holland en Utrecht.
Ken of ben jij iemand die mijn hulp zou kunnen gebruiken? Laat het me weten: kekkekiki@hotmail.com.
Ik begrijp wel dat je niet iedereen via internet zomaar vertrouwt. Dat zou ik zelf ook niet altijd doen. Daarom even een reactie op je berichtje.
Dit is gewoon mijn eigen hotmail adres
Je zou dit kunnen controleren door het bv. in de typen bij facebook. Dan zie je dat ik gewoon ben wie ik zeg dat ik ben. Namelijk een meisje van 24 die erg van dieren houd. Natuurlijk zou je in theorie ook een fake profiel kunnen aanmaken bij facebook (alles kan tegenwoordig)… maar als je kijkt naar de berichten die ik van mensen krijg, is het overduidelijk dat ze mij persoonlijk kennen.
Sowieso kom ik altijd eerst kennismaken natuurlijk. Dan kan wederzijds gezien worden of het klikt. Dit is tot nu toe altijd het geval geweest. Ik kan daarom ook referenties geven van mensen, waarvoor ik eerder heb opgepast, die allemaal heel tevreden waren.
Ik heb ook al meerdere verzoeken gekregen of ik komende zomer weer voor hun wil oppassen. En ook van familie aan wie ze mijn adres hebben doorgegeven. Het geval daarbij was alleen dat het maar voor een paar weken was steeds. En mijn voorkeur gaat uit naar een adres voor langere tijd.
Vandaar dat ik een berichtje op o.a. dit forum gepost heb. Omdat hier ook mensen komen die voor langere tijd op reis gaan
… toch raad ik mensen aan die jouw nog niet persoonlijk kennen de kat goed uit de boom te kijken …
Natuurlijk zijn er mensen die je kunt vertrouwen … maar er zijn er op zijn minst (EN ZEKER anoniem op het internet) even zovelen die dus niet te vertrouwen zijn.
Gelukkig heb ik goede opvang voor mijn katten die dichtbij woont en dagelijks dus even binnendropt.
Mocht dat niet kunnen dan zou ik mijn katten bij de kattenopvang brengen; daar zijn er ook verschillende van … ook hier natuurlijk eerst zelf even gaan kijken of je katten een paar dagen laten proef’draaien’ …
Iemand die ik niet ken in mijn eigen huis … zou persoonlijk voor mij niets zijn. Mogelijk alleen als ik je al jaren persoonlijk zou kennen.
Hahaha complimenten voor de mooi gevonden woordspeling!
Ja een kattenpension is inderdaad ook een goede optie. En fijn dat jij het geluk hebt dat iemand die dichtbij woont, die dagelijks even komen kijken. Dat is ook een geluk.
Ik heb zelf ook heel lang een kat gehad (cleopatra heet ze). Maar als ik haar achter zou moeten laten, en er komt maar 1 keer per dag iemand naar haar kijken… dat zou ik zelf toch een ongerust stemmetje in m’n achterhoofd houden denk ik. Stel er gebeurd iets met haar, en degene komt pas 20 uur daarna kijken… :S En ze is ook een hele lieve aanhankelijke kat. Dus ze heeft ook meer aandacht nodig dan af en toe een aaitje. Maar dat verschilt ook per kat natuurlijk, wat voor persoonlijkheid ze hebben.
En het liefst zou ik haar dan ook in haar eigen huis houden, aangezien ze dat altijd gewend is. Een dierenpension is dan dus geen optie, dat zou teveel stress voor haar zijn.
Ik merkte dat er meer mensen waren met dezelfde situatie, dus toen ben ik begonnen met kattenoppassen.
Nouja, voor ieder wat wils dus!