wie wil met mij iets van de wereld zien??

hallo allemaal,
ik zal me even voorstellen! ik ben yoran en ben 23 jaar heb een huisje, vriendin en een vaste baan in friesland. klinkt allemaal leuk dat is het ook maar k heb gewoon erg de drang om wat van de wereld te gaan zien!
heb besloten om mijn huisje te gaan verkopen, en van het overgebleven geld een reis te gaan maken.
ben een spontane sociale jongen waar je niet snel ruzie mee krijgt. ben sportief en hou van avontuur.
spreekt dit je aan en hou je van een uitdaging net als mij, schrijf me!

ik denk dat het weinig zin heeft voor mij om hier op te antwoorden omdat ik best jong ben,En op dit moment niet geneog geld heb om weg te gaan. maar ik snap die drang! ik heb zelf ook een hele erge drang om weg te gaan! gewoon lekker gek doen en alles even achter je laten.En natuurlijk de mooie plekken van de wereld te zien!
Groetjes!

Heej Yoran,

Ik ben op zoek naar mensen die in februari met mij mee willen naar Nieuw-Zeeland. Misschien ook iets voor jou? Ik ben zelf 22 jaar, net afgestudeerd, ik heet Florine en ik woon in Utrecht. Het lijkt me heel gaaf om ongeveer voor 2 maanden naar NZ te gaan en zoveel mogelijk van het land te zien.

Groetjes!

Hee Yoran!

wat leuk om je berichtje te lezen! herken er veel in!
Ik ben een meid van 22 en had/heb ook die drang om te reizen! En ben dan ook gegaan! Ik zit nu in Australie voor 2 maanden en op 25 dec 06 vlieg ik naar Bangkok. Vanuit Thailand wil ik graag naar Cambodja, Laos en Vietnam en misschien nog wel meer landen. Ik heb 5 maanden voor Azie. In totaal ben ik 7 maanden van huis…
Waarom ik zoveel herkende in je berichte is omdat ik ook alles heb opgezegd. Mijn flatje en alle dingen die je op dat moment hebt opgebouwd! Ik heb ook een vriend thuis dus heb ook hem voor 7 mnd achtergelaten.

Weet je al een beetje wanneer je wil vertrekken en voor hoe lang en welke landen? Ben wel benieuwd. Ik zoek op dit moment een reismaatje voor Azie! Lijkt me leuk om dat samen met iemand te doen! dus als het je wat lijkt…? Dan hoor ik het wel!
Ik kom trouwens uit Leeuwarden…

Nou als het je toevallig wat lijkt kan je me mailen! [EMAIL=“janastip@hotmail.com”]janastip@hotmail.com

Groetjes Jana