Dag allemaal,
Ik ben 26 jaar jong en vind dat het tijd is voor een wereldreisje. Het enige probleem is dat ik niemand vind die tijd wil/kan vrijmaken om mee te gaan. Vandaar dat ik hier een berichtje post. Ik ben van plan om een ticket te kopen bij worldticket centre. Ze hebben een ticket van € 993 waarmee je op 3 plekken op deze aardbol mag stoppen: ergens in Nieuw Zeeland :NEWZEALAN , ergens in Azië en in L.A. of San Francisco. Je kan ook extra stops bijkopen op eilanden in de Pacific Ocean voor € 80 per stop. Kijk voor meer info en details op http://www.worldticketcenter.nl/one/asp/index.asp
Mijn plan is om ergens in augustus te vertrekken (september kan ook) en om vlak voor de Kerst terug te zijn. Ik wil graag stoppen in L.A. om van daaruit naar Mexico
te trekken per bus of vliegtuig. Ik zou ook graag nog wat verder trekken (Peru of zo) maar dat hangt van de kosten af. Vanuit Nieuw Zeeland kan er ook naar Australië gevlogen worden. Ook hier moet even naar de kosten gekeken worden. De stop in Azië zou ik graag ergens in Japan
doen. Ook van hieruit kan weer verder getrokken worden.
Ik spreek perfect Nederlands en Engels en daarbovenop ook nog eens Spaans, Duits en Frans, dus communicatie zal niet zo’n probleem zijn.
Ik wil op reis een beetje vanalles doen: cultuur bezichtigen, relaxen op het strand, zonnen, sporten, shoppen, feesten, werken. Mijn hobbies zijn film, reizen, koken, lezen, tv kijken, mijn katten, slapen, spinnen, joggen en plezier maken. Ik zoek een reispartner van ergens rond mijn leeftijd (ik ben 26, maar zie er jonger uit en ben ook wel jonger van geest
) die ook van dit soort dingen houdt. Je kan me mailen op [EMAIL=“gatinaconbotas@gmail.com”]gatinaconbotas@gmail.com
Zo, hopelijk krijg ik een reactie!
Groeten,
Annemie ![]()
hallo Annemie,
Ik had via een e-mail op jouw berichtje gereageerd… Ik vroeg me af of je dat gekregen hebt…Klinkt leuk wat je wil gaan doen! Dus hoop nog wat te horen ![]()
groetjes Jana (janastip@hotmail.com)