Wie wil maillots en ondergoed meenemen naar Cusco?

Beste reizigers,
Wie wil maillots of ondergoed meenemen naar het Ninos hotel in Cusco. Sinds enige tijd verzamel ik nieuw en schoon tweedehands maillots en ondergoed. Dit doe ik voor Jolanda van der Berg van het Ninos Hotel. Zij vangt kinderen op die zwaar zijn verwaarloosd. De straatkinderen krijgen een warme maaltijd, scholing en een douche. De kinderen wonen hier niet maar komen zes dagen in de week langs. Vanuit Nederland kan ik niet zoveel dan doen doneren. Wat ik overigens ook doe. De kleding die de kinderen aanhebben zijn meestal tot op de draad versleten. Kleding versturen is geen optie. Dat haalt in verband met corruptie de eindbestemming niet. Vandaar dat ik mij alleen op de maillots en ondergoed richt. Dit past makkelijk in de rugzak. Hiervoor heb ik natuurlijk reizigers nodig die wat mee willen nemen. Je hoeft er dus niet meer voor te doen dan mij een mailtje te sturen. Wie weet kunnen wat maillots of ondergoed in de rugzak kwijt. Je mag dit natuurlijk zelf ook meenmen. Alle beetjes helpen. Wie helpt mee? Via hyves heb ik een site:Maillotsvoorcusco.hyves.nl. Zoek dan in ‘Hyves’ in plaats van ‘hyvers’.

Ik wil wel maillots meenemen voor de straatkinderen daar, maar is dit nog actueel?? Graag een reactie! Ik vertrek a.s juli 2011 en logeer in hun hotel in Cuzco. Groetjes!

Hallo,
Bedankt voor het bericht.
Jazeker is het nog actueel. Ik heb nog vier tassen met ondergoed en maillots klaarstaan.
Dus je zou mij ontzettend helpen.
Hoeveel kun je meenemen en in welke stad woon je.
Ik woon in Leeuwarden.
Groet,
Karin van der Werff
058-2126018

[quote=“Maillotvoorcusco, post:3, topic:67033”]

Hallo,
Bedankt voor het bericht.
Jazeker is het nog actueel. Ik heb nog vier tassen met ondergoed en maillots klaarstaan.
Dus je zou mij ontzettend helpen.
Hoeveel kun je meenemen en in welke stad woon je.
Ik woon in Leeuwarden.
Groet,
Karin

Ik ga in Mei naar Cuzco toe en weet nu nog niet ofdat ik plek in mijn bagage heb ervoor, maar eventueel zou ik wat mee kunnen nemen. Maar begrijp dat jij het al hebt, en het is in leewarden? Ik woon in Tilburg,dan zou het eerst hier moeten komen…
Ik hoor de mogelijkheden wel als deze er is! Groetjes, Ita

Hoi Itaatje,

Leuk dat je al zo snel gaat! :slight_smile: Ik ga pas in juli.

Karin neemt wel contact op met je. Ze woont in Friesland, maar via-via kan het misschien wel in Tilburg terecht komen. (ik woon in Breda) Ze heeft nu 4 tassen klaar staan met maillots en ondergoed.

Succes! En een heel fijne reis toegewenst!

Anja

Hallo reiziger,
Ik zag dat je misschien ook wat ondergoed en maillots mee wilt nemen. Dat zou geweldig zijn. Alle beetjes helpen. Nu las ik dat je in Tilburg woont. Nu werk ik bij Achmea en ik heb veel collega’s in Tilburg. Dus met wat hulp van hen moet het zeker lukken. Misschien ken je iemand die bij Achmea werkt of misschien werk je er zelf? Zodra je weet hoeveel gewicht je extra mee kunt nemen dan hoor ik het graag. Dan zal ik op zoek naar collega’s die mij kunnen helpen.
In ieder geval bedankt.
Groet,
Karin

Beste Karin,

Prima! Zodra ik weet of ik nog iets mee zou kunnen nemen, ik denk dat dat ongeveer een week of 2 voor mijn vertrek in te schatten is, zal ik het je direct laten weten, via dit forum!
Dan kunnen we wat regelen dat het hier bij mij komt, en afspreken voor in Cuzco!! In het geval dat het bij mijn bagage gaat lukken dan.

Groetjes, Ita

Hallo, het gaat mij niet meer lukken nog meer mee tenemen inmiddels heb ik van allerlei mensen allerlei spulletjes gekregenv oor de kinderen daar om mee te nemen en is mijn koffertje bomvol. Sorry maar heelerg veel succes ik hoop dat er mensen zijn die je nog kunnen helpen:)!!!
Go for it! Groetjes Ita