Van 22 augustus tot 8 september, 19 dagen dus, gaan wij mijn zoon en ik weer naar Sri Lanka.
We verblijven in hotel Tangerine beach in Kalutara all inclusive.
Wij hebben daar een goede en betrouwbare vriend die erkend en gediplomeerd gids is en die over de juiste vergunningen beschikt.
Hij doet dit werk al meer als 26 jaar, en hij doet rondreizen voor erkende nederlandse reisorganisaties.
Maar omdat de meeste rondreizen veel al het vaste progamma hebben en wij dit al gezien hebben , en ook wel eens meer van het leven zelf en de cultuur willen zien gaat hij ons die dagen begeleiden.
Ik heb op een andere site ook al eens een advertentie geplaats maar wist toen nog geen juiste data’s.
Er hebben toen een aantal mensen gereageert, waarvan er 1 de boeking al heeft gemaakt en van de andere zit ik op bericht te wachten.
Het leek me leuk om met diverse mensen deze reis te maken, dit omdat je niet verplicht ben aan een vast progamma, je bepaald namelijk zelf wat je wil zien en wat je wil gaan doen, en willen er meer van de groep mee is dat altijd gezellig, en heb je geen zin doe je het niet.
Je bepaald dus zelf je rustdagen.
Het is ook een mooie kans voor mensen met kinderen, zelf ben ik ook met mijn kinderen geweest, maar in een groepsreis zit je aan een strak schema en is best vermoeiend.
Mijn kinderen deden het goed, maar kan me voorstellen dat het voor sommige kinderen te zwaar is.
Het is ideaal leek ons omdat je toch op je zelf ben, maar ook de gezelligheid heb van een groep mensen, waar je je ervaringen mee kunt delen.
Iedereen is welkom van jong tot oud.
Zelf ben ik geen reisburo, ik heb deze reis geboekt bij een erkende reisorganisatie gewoon als strand vakantie en de rest bepalen we zelf.
Ik heb begrepen dat je geen namen mag noemen van reisorganisaties dus vandaar dat ik dat dus maar niet doet.
Maar wil je meer informatie mag je mij altijd vrijblijvend bellen voor info of mailen is ook goed
mijn telefoon nummer is 0180-410606 of 06-51778584.
Via deze site heb ik al 1 deelnemer en die komt zondag 12 maart bij mij thuis alvast kennis maken.
Dus heb je ook zin of wil je wat weten bel of mail me dan.
Het zou leuk zijn om met nog meer mensen te kunnen gaan.
Groetjes Mary