Wie wil er met mij op wintersport?

Hallo!

Vorig jaar ben ik voor het eerst een week op wintersport geweest in Val Thorens en ik vond het super! Dit jaar zou ik wel weer willen, maar ik heb niet echt iemand die met me mee wilt… Je kent het wel, te weinig geld, geen tijd enz. Bovendien heb ik alleen nog maar een beginnerscursus skien gedaan en is het ook niet echt leuk om met een vergevorderde skier op wintersport te gaan. Ik heb nog nooit eerder een reisgenoot gezocht via een forum, maar ik vroeg me af of er op dit forum misschien iemand met hetzelfde probleem zit. Ik ben 23 jaar en woon in Utrecht. Ik werk bij een communicatie- en adviesbureau. Mijn voorkeur gaat denk ik wel uit naar Oostenrijk, omdat het apres skien me daar wat meer aanspreekt. In Frankrijk gingen we namelijk pas rond negen uur uit, en lagen we om 3 uur pas in bed. Dan ben je 'sochtend met je lesje wel een beetje gaar. In Oostenrijk ga je naar ik begreep meteen na het skien naar de kroeg, even eten en slapen. Ik houd wel erg van stappen! Maar vind het ook wel leuk om overdag de tijd te hebben om met een fit hoofd te skien. Denk jij hier ook zo over en vindt je het ook leuk om op wintersport te gaan? Mail me dan!

Groetjes van Danielle

Hoi,

Ik wilde ook heel graag op skivakantie en heb nu geboekt bij Dynamic Holland voor de groepsreis. Ik zie wel wie er allemaal meegaan, ik heb er in iedergeval goede berichten over gehoord. Dus als je niemand kan vinden die met je mee wil, dan is dat misschien een optie. Er zijn meerdere van die organisaties, Cirkel is er bv ook eentje. Gewoon gezellig skien en apres skien. Kijk ook eens bij het wintersport forum, daar zijn soms ook groepjes waarbij je je kunt aansluiten.

Succes!!