Wie wil mee: 13 januari Val Thorens

Hoi!

Ik ben net terug van 14 maanden reizen&werken en ik wil deze winter graag weer op wintersport!:slight_smile: Omdat ik 23 januari met een nieuwe baan begin wil ik graag daarvoor gaan wintersporten. Nu is de vraag natuurlijk: Wie wil er met mij mee?!

Ik heb 3x eerder geskied en ik wil ook deze keer weer les gaan nemen, 2 uurtjes per dag. De rest van de dag lekker de piste op en genieten. Après-ski hoort er natuurlijk ook bij, maar niet elke nacht tot diep in de nacht uitgaan (een paar keer wel hoor!)

Mijn plan is om 13 januari met de bus van Bizz-travel te gaan en dan in het goedkoopste appartementje te verblijven en zelf koken.

Lijkt je dit wat? Dan hoor ik graag van je:)

Groetjes Mariska (22 jaar)

Heb je al medereizigers gevonden Mariska? Ik zit ook aan wintersport te denken in januari, laat ik van mijn werkloosheid een feestje maken zolang het nog kan. Ik heb 2x eerder gesnowboard, maar zou ook graag weer wat les nemen. Verder kan ik me helemaal vinden in jouw vakantie-invulling. Let me know!

Ik zou ook een paar dagen willen skieen, kan goed skieen denk ik maar zat meer te denken aan Oostenrijk voor 4 of 5 dagen, ik heb een auto.

Ik ben inmiddels niet meer op zoek naar een reisgenootje. Succes met je verdere zoektocht!