Wie wil er met mij mee naar Tanzania?

Ik ben er vorig jaar met de organisatie Livingstone (www.lst.nl) naar het Safina Centre in Dodoma geweest. Hier worden kids opgevangen die om de een of andere reden niet meer thuis kunnen wonen/straatkinderen.
Het is daar echt geweldig.
Je gaat met een team heen, maar ik zou het leuk vinden om alvast iemand te leren kennen.
Na iets meer dan 3 weken op Safina, ga je nog een paar dagen op safari of een paar dagen naar Zanzibar, waar je oa gaat zwemmen tussen de dolfijnen.
Wie o wie wil mee? Ik heb nog een dvd van onze reis, dus mocht je interesse hebben, mail me!

Overigens gaat het om juli of augustus 2008!

Ik zou het geweldig vinden om ontwikkelingswerk in Zuid-Afrika te doen in een weeshuis!! Ga jij dat doen in Tanzania? Hoe oud ben je? Vertel me er iets meer over!

Groetjes Nicole

Ik zou het GEWELDIG vinden om ontwikkelingswerk te doen in Zuid-Afrika in een weeshuis! Vertel er iets meer over over wat jij gaat doen en hoe hou oud je bent enz!

Groetjes Nicole

Tanzania lijkt me echt te gek, zou jij mij aub wat meer kunnen vertellen over hoe dat precies gaat ivm de aanmelding, want ben al aantal weken op zoek naar iets in Afrika voor volgend jaar juli / augustus (kortom, de hele zomervakantie), maar ik vind de meeste sites behoorlijk onduidelijk en www.vrijwilligafrika.nl daar was ik te jong voor (minimaal 21)…