Hallo,
Wie kan me helpen met het vinden van een SPH stage in Tanzania.
Ik ben van plan om vanaf februari 2011 tot en met juli op stage te gaan.
Alvast bedankt voor de tips/contacten.
Groetjes Janneke
Hallo,
Wie kan me helpen met het vinden van een SPH stage in Tanzania.
Ik ben van plan om vanaf februari 2011 tot en met juli op stage te gaan.
Alvast bedankt voor de tips/contacten.
Groetjes Janneke
Ik weet niet wat SPH is maar kijk eens op www.joho.nl.
is jouw stageplek aan richtlijnen verbonden? ik werk op spw en mijn buitenlandlstagiaires mogen alleen stages lopen die goedgekeurd zijn. en daar is tevens een landelijke website van met stageadressen. (wat het zoeken makkelijker maakt…!)
weet wel een adresje in zuid afrika zie www.khaya.nl
Hoi Janneke,
Ik weet niet of je inmiddels al een stageplaats hebt gevonden maar ik wil je even mijn verhaal vertellen.
Ik ben naar Tanzania geweest en ik heb daar in een weeshuis gewerkt, dat was zo gaaf!! Ik ben toen met de organisatie Projects Abroad meegeweest naar Tanzania. Ik weet dat je bij hun ook terecht kan voor stages en afstudeeropdrachten, zij regelen dit voor je.
Kijk voor de mogelijkheden even op hun website: www.projects-abroad.nl
Succes ermee!
Groetjes,
Suus
Hoi Janneke,
Ik heb in 2009 ruim 3 maanden in Tanzania in een ziekenhuis gewerkt (Moshi).
Daarnaast heb ik gewerkt bij een weeshuis/straatkinderenproject… zij kunnen altijd mensen gebruiken en al helemaal met een sociaal/pedagogische achtergrond. Dit is de link naar hun site… misschien is het wat!
Groetjes Albertine
Hoi Suus,
Ik had een vraagje; Zelf wil ik samen met een vriendin komende zomer naar Tanzania met Projects Abroad. Nu is het zo dat wij alleen een beetje met de kosten zitten.
Heb jij de kosten voor het project vergoed gekregen door je studie of heb je de +/- 2000 euro voor eigen rekening genomen?
Groetjes
Bo