Stageplaats SPH in buitenland gezocht

Hallo,

Dit bericht plaats ik, omdat ik op zoek ben naar een stageplek in het buitenland. Ik studeer SPH en zit op Hogeschool Windesheim in Zwolle. Ik zit nu in het 2e jaar. Ik heb de mogelijkheid om 2,5 maand in het buitenland stage te lopen.

Het lijkt mij erg leuk om stage te lopen in het buitenland. Ik heb al een keer vakantiewerk gedaan in het buitenland en dat beviel mij goed. De doelgroepen en problematieken waarmee ik stage zou kunnen lopen zijn o.a. : kinderen, jongeren, psychische stoornissen en/of gedragsproblemen, lichamelijk gehandicapten, verstandelijk gehandicapten, asielzoekers en ouderen.

Ik hoop dat iemand mij informatie kan geven of kan helpen aan een stageplek. Ik heb een sollicitatie klaar leggen, en ben bereid deze te sturen.

Bij informatie of interesse graag mailen naar: [EMAIL=“karlijn-smit@lycos.nl”]karlijn-smit@lycos.nl of
[EMAIL=“karlijn-smit@hotmail.com”]karlijn-smit@hotmail.com

Groeten,

Karlijn Smit

Hey Karlijn!
Ik ga volgend jaar ook SPH doen in Zwolle,
als je naar het buitenland gaat, zou je dat willen
laten weten, mij lijkt dat namelijk ook heel gaaf!
Naar Thailand of iets dergelijks lijkt me gaaf.
Dan ben ik wel benieuwd hoe jij dat hebt geregeld en dergelijke!
Alvast bedankt!
groejtes Lieke

Hey Dames,

zegt een stage in Suriname jullie wat, is in Zuid Amerika gelegen, er is een gehandicaptenzorg waar jullie terecht kunnen.

Laat maar een berichtje achter [EMAIL=“stagevacature_suriname@yahoo.com”]stagevacature_suriname@yahoo.com

Stages voor SPH of andere richtingen zijn te vinden bij Projects Abroad: http://www.projects-abroad.nl/vrijwilligersprojecten/stage-buitenland-en-afstuderen-buitenland/
succes!