Iemand zin om in september/oktober mee te gaan naar Amerika?
New York, Los Angeles, Miami, Las Vegas, San Fransisco!!!
:wereld:
Iemand zin om in september/oktober mee te gaan naar Amerika?
New York, Los Angeles, Miami, Las Vegas, San Fransisco!!!
:wereld:
heyla,
Ik ben ook van plan om na amerika te gaan in oktober/november waarschijnlijk ga ik ook alleennga naar Miami,
ben 22 jaar,je neemt maar contact op
Groetjes
Mandy
Dag Kelss,
Leuke plannen heb je! dat is nog eens een goed en spannend vooruitzicht!
San Francisco is een erg mooie stad, naar mijn mening mooier ( en ook relaxter, rustiger dan NY; maar dat is mijn persoonlijke mening).
Als je in San Francisco bent, moet je zeker een wandeling door Chinatown doen, Alcatraz bezoeken…Pier39 is zeker de moeite waard.
Wat ook erg prachtig is, al weet ik natuurlijk niet of je interesse hebt in natuur, is een bezoek aan Yosemeti National Park; je weet niet wat je ziet…zo groot en indrukwekkend.
Ik heb 2x een georganiseerde groepsreis gedaan met Djoser door de westkust van de VS, en vele Nationale Parken gezien…Misschien heb je hier wat aan:
www.nps.gov
Kan je veel informatie vinden van de NP’s per staat,is een site van de Amerikaanse overheid.
Groeten uit Alkmaar,
Frank
wat denk je van san diego > las vegas > LA > SF > seattle en via vancouver terug?
dat lijkt mij wel wat
groetjes Bert
lijkt me geweldig bertjeee
maar zijn er mensen die mee willen??
tussendoor nog een paar nationale parken bezoeken?
groetjes
Lijkt me wel leuk, jammer genoeg kan ik dit jaar geen verlof meer krijgen in die periode.
Ik wil je wel een tip meegeven om veel geld te besparen.
Neem dezelfde luchtaven als aankomst en vertrek.
Dit kan vlug 600 tot 800 euro verschil opleveren tegenover dat je ergens anders de vlieger terug richting België of Nederland neemt.
Wij hebben eens een route uitgestippeld met landen in NY en dan met de vlieger naar Las Vegas om daar een wagen te huren en de nationale parken te gaan bezichtigen en zo verder naar San Francisco om terug te rijden met de wagen naar Las Vegas. Van daar met de vlieger naar Miami enkele dagen blijven en eventueel een paar dagen wagen huren om dan terug te vliegen naar NY en daar onze terugvlucht te nemen.
Vlucht miami NY kost belachelijk weinig, ik dacht maar 48 dollar en vliegt elk uur.
Hoi Kells,
Lijkt me super! Ben tweemaal eerder in de VS geweest, rondje Ca/Nevada, daarna Vanuit Las Vegas om de Grand Canyon heen, en weer terug. Geweldig land.
Hoor graag van je,
groetjes,
Isis
Hoi allemaal,
Misschien een tip voor jullie: als je onder het kopje reisgenoten Canada & VS kijkt zie je op de 1e pagina een oproep van Owen ‘met een klein groepje naar West USA’. Route gaat o.a. langs Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas, etc. Er zijn een aantal mensen die zich hier inmiddels voor hebben aangemeld dus misschien ook een idee voor jullie?
Grtjes, A
Hi,
Dit lijk mij ook wat…wil zelf graag naar West amerika.
Gr.
Manon