Hallo, ik ben Kim en ben 21 jaar oud.
Ik ben opzoek naar iemand die met mij mee wil naar Amerika, voor ongeveer een maand. Periode valt te overleggen, ik dacht zelf aan de maanden oktober of november.
Ik zou graag naar San Francisco, Las Vegas, Los Angeles en de Grand Canyon willen. De rest valt te overleggen. Route 66 lijkt me ook erg leuk om te doen. (met de auto).
Ben jij van mijn leeftijd tussen de 20 en 25 (of jong van geest), regeer dan!
Heb je misschien andere leuke ideeën hoor ik dat ook graag.
Jouw oproep sluit perfect aan met wat ik ook van plan ben. Je bent ook één van de weinige met een dergelijke oproep. Vandaar dat ik toch maar even reageer ondanks dat ik wel 33 jaar oud ben. Wel ben ik jong van geest en onderneem dan ook nog veel dingen die jongere mensen dan ik ook zouden doen. Durf je het aan om eens met me van gedachten te wisselen?
Ik ben ook serieus aan het overwegen om naar Amerika te gaan, maar durf precies toch niet echt alleen te gaan Had ook heel graag San-Francisco, LA, Las Vegas, Grand Canyon gedaan.
Ik dacht wel aan eind september. Heb je al concretere plannen? Voor hoelang wou je gaan? En
Ah ik ben trouwens 24
Ik ben Janette en ik ben van plan om vanaf 29 augustus tot 2 oktober door America te reizen en ik ben op zoek naar (een) gezellige reispartner(s).
Mijn reis begint vanuit Sint Maarten (ex-Antillen) naar New York, door naar Washington, New Orleans, Houston en dan met de auto door trekken naar Las Vegas, wil graag door Texas naar de Alamo in San Antoni, Austin Capitol, River Walk, Grand Canyon bezichtingen en vanuit Las Vegas door trekken naar San Fransisco om daar naar Alcatraz, Golden Gate Bridge en meer te bekijken. Tussendoor langs de route overnachten in motels, guest houses en eventueel hotels. Mocht het je wat lijken dan hoor ik graag van je, we kunnen eventueel ook ergens halverwege de reis afspreken, als we bv de auto in duiken, heb gehoord en gelezen dat het reizen door Texas en New Mexico gevaarlijk kan zijn omdat je soms uren geen andere mensen tegen komt op de weg en afgezien van dat is het toch gezelliger met meerdere mensen dan alleen.
Hoi daar, ik ben in juli & augustus in Californië en het lijkt me heel erg leuk om samen met anderen San Francisco, Las Vegas, Los Angeles en de Grand Canyon te bezoeken.
Ik heb een rijbewijs dus we kunnen ook een auto huren. Als er iemand zin heeft om samen of met een groepje te gaan in deze periode, laat dan wat van je horen!