Wie wil er mee naar het Ultra Music festival in Buenos Aires (21/22 feb '14)?

Hi!

ik ga vanaf 20 februari 3 weken naar Argentinië en begin in Buenos Aires. Nu las ik dat er dan het beroemde Ultra Music festival is met oa Tiësto, hardwell, nicky Romero en eigenlijk alle grote bekende Dj’s van dit moment. De kaartjes zijn niet heel duur en het lijkt me fantastisch om bij te zijn. Ik ga alleen reizen, maar op dit festival zou ik toch graag met wat reisgenoten zijn.

Dus mocht je rond 21/22 februari in Buenos Aires zijn en naar het festival willen: laat je horen!

mocht je op andere plekken zijn rond die periode (Mendoza, Salta, iguazu) en het leuk vinden om wat samen te reizen dan hoor ik het ook graag, na Buenos Aires wil ik deze plekken nl. graag gaan aandoen.

Groetjes,
Marjolein

Hoi Marjolein!

Volgens mij heb ik ook al andere berichten van je gelezen, maar ik kan ze niet meer vinden! Klopt het dat je ook tussen de 20-23 jaar bent?

Ik ben eind januari tm eind februari in Argentinie. Ik zou wel met je naar het festival willen!:slight_smile: ik ben 21 jaar en heb 3 jaar terug een jaar in argentinie gewoond. Ik ga nu mijn familie en vrienden daar weer opzoeken. Ik wil de laatste week van januari bij hen zijn en vervolgens begin februari naar het noorden (Salta) voor 2 weken. Daarna weer een laatste week amilie en vrienden. Zij zitten allemaal in San Nicolas/Rosario/Buenos Aires, dus het festival kan ik zo meepikken! Ben je echt de 20e pas in Argentinie, of is er een mogelijkheid dat je eerder gaat (en dat we eventueel samen naar salta kunnen gaan nog voor de 20e).

Over mij:
Woon in Utrecht, studeer event management. Ik ben flexibel, positief, ga bij vakanties vooral op cultuur af. Wil veel doen en meemaken, maar chillen en feesten tussendoor moet ook kunnen. Ik hou van dansen en een biertje/wijntje, maar niet 24/7.

Ik hoop wat van je te horen!:slight_smile:

Via Wereldwijzer app