Wie wil er mee naar Cuba?

Hallo mensen!

Ik ben Annie, 21 jaar en loop een half jaar studievertraging op. Ik studeer SPH. Dit is voor mij een geschikt moment om te doen wat ik graag wil, naar Cuba! Ik ben zo nieuwsgierig naar de cultuur daar! Juist omdat de dictatuur daar nog zo heerst en het dus nog heel ‘oud’ oogt. Wil dat gewoon eens gezien hebben voordat ze een andere leider krijgen.
Ook de taal spreekt mij erg aan en zou daar graag iets mee willen doen.
Waar ik benieuwd naar ben is of er toevallig mensen zijn die dezelfde interesse hebben en ook dat plan hebben voor binnenkort.
Het liefst zou ik 8 weken gaan.

Groetjes Annie

Hoi, ik wil eind van het jaar naar Cuba of India en op dit moment heb ik niemand van mijn vrienden gevonden die mee kan/wil. zal maar 4 weken de tijd hebben, moet helaas ook gewoon werken. Mocht je tot het einde van het jaar willen wachten laat me maar iets weten.

Groetjes Frank

kijk eens op Cubaplaza.nl of Cubaforum.nl

groet,

R.

Dankjewel voor de reacties!
Frank, ik moet nog even precies kijken wat ik wil enzo maar zal dan idd wel contact met je opnemen als ik er nog heen wil!

Groetjes Annie

Hey Annie, ik heb eventueel ook nog interesse om te gaan.
Heb ook dezelfde periode in gedachte. Groetjes kees

Hoi,

Ben je al geweest?

Ik ga namelijk zaterdag 10 oktober.

Hee,

Eerlijk gezegd is dat plan al gewijzigd. Ik zou het heel graag willen nog uiteraard, maar qua school kan het nu niet! Veel plezier! :smiley:

Groetjes Annie

Oh Jammer!

volgende keer meer geluk.

Thanks voor de reactie.

Groet,

Appie

ik zoek een vakantiemaatje voor periode 17 t/m 26 okt, cuba?

Ik ben er vanaf 12 oktober tot en met 19 oktober. Dus een drankje kan altijd