Hallo! Ik (34 jaar, werkzaam in de GGZ) vertrek op 22 december 2011 voor 4 weken naar Cuba voor een rondreis. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met mensen die in deze periode ook op Cuba verblijven of van plan zijn een reis te boeken, zodat we wellicht een stukje samen kunnen reizen! Ik heb tot nu toe alleen nog een ticket geboekt, route is nog nader te bepalen. Ik zie je reactie tegemoet!
Hoi Janet,
Ik ben ook van plan om door Cuba te reizen, alleen. En zal er rond 6 t/m 20 januari zijn. Eerst ga ik nog naar Mexico, daar heb ik 1 jaar gewoond.
Ook ik heb alleen nog maar een ticket (vlieg terug vanaf Havana en heen vanaf Mexico moet ik nog boeken, waarschijnlijk Havana, misschien Santiago de Cuba)
Het lijkt me leuk om in contact te komen en te zien of onze reiswensen op elkaar aansluiten.
Nog wat over mezelf. Ik ben 25 jaar en werkzaam in de opvang van alleenstaande minderjarige asielzoekers. Ik spreek redelijk goed Spaans en hou van Latijns-Amerika en ben heel erg benieuwd naar Cuba.
Groetjes Eline
Hai Janet, jouw post is alweer van een aantal dagen geleden dus ik weet niet hoe ver je bent met je reisplannen. Ik zit er serieus over te denken om in dec richting Cuba te vertrekken. Wil er dan iig een Spaanse taalcursus gaan doen maar natuurlijk ook eea van het land zien.
Ik ben een vlotte meid van 34 jaar en de afgelopen 5 jaar werkzaam als Pedagoge. Ben van mei t/m aug aan het reizen geweest in de Filippijnen en ben nu klaar voor het volgende avontuur.!
Ben benieuwd hoe jij gevorderd bent met je plannen.