Wie wil er mee naar Bali, half Juli?

Hallo,

Mijn naam is Amber, ik woon in Den Haag waar ik ook studeer en volgende week wordt ik 22 jaar.

Ik ga van 14 juli tot 14 augustus naar Indonesië, ik kom 15 juli aan op Bali Denpasar en op 14 augustus vertrek ik vanaf Singapore weer richting Nederland. Mijn idee is om eerst rond te trekken op Bali en dan nog andere eilanden te bezoeken. Ik moet me er verder nog een beetje in verdiepen, maar ideeën zijn natuurlijk altijd welkom. Het enige wat ik zeker weet is dat ik de laatste twee dagen van mijn reis in Singapore wil spenderen.

Het zou helemaal top zijn als ik mijn reis met iemand samen zou kunnen beginnen. Ik ben nog nooit eerder in Indonesië geweest, wel ben ik in Thailand geweest en heb ik alleen drie maanden door Australië getrokken. Dit beviel me heel erg, want reismaatjes zijn zo gevonden, maar toch lijkt het mij leuk om een reisgenootje te hebben voor Bali.

Het zou mooi zijn dat je van ongeveer dezelfde leeftijd bent en houdt van actieve vakanties maar het ook leuk vindt om lekker op het strand te genieten van de zon. Ik vind het leuk om te stappen, maar dit is natuurlijk geen must voor elke avond.

Lijkt het je leuk om met mij door Indonesië te reizen laat het me dan weten.

Groetjes,

Amber

Beste Amber ik zelf ga 25 juli naar bali en kom op 26 juli aan .Ben dan te vinden op Kuta Beach waar ik 2 weken verblijf.Misschien kunnen we ideeen uitwisselen of een tocht maken naar weet ik veel wat . Alvast een fijne reis en hoor graag iets van je vrg ed. [EMAIL=“eddie_1968@live.nl”]eddie_1968@live.nl