Wie Wil Er Komen Leven En Werken In Zuid Frankrijk

Wie wil weleens ervaren om, met een groep vrijwilligers, een 19de eeuws mijnencomplex, in opdracht van de gemeente Molieres sur Ceze, te verbouwen?
We werken al 3 jaar aan dit project en het zal waarschijnlijk nog wel 3 jaar duren voordat we klaar zijn. 3 jaar geleden was het volledig vervallen en momenteel zijn we al een eind aan het opbouwen. Er wordt niet met professionele mensen gewerkt. Alles wordt met onze creatieve geesten opgelost en ons motto is : problemen zijn er om opgelost te worden.
In de afgelopen 3 jaar hebben we kunnen zien hoeveel mensen hier al met veel plezier aan gewerkt hebben. We kunnen daarom met een gerust hart zeggen dat als je van een uitdaging houdt , je het hier naar je zin zal hebben.
Bel of mail voor meer informatie. Ons telefoonnummer is 035 5411951. Dit nummer staat op onze kosten doorgeschakeld naar Frankrijk.
Misschien tot in Frankrijk.
Jan de Rooij en Harry Wolters

Beste,

mýjn naam is Van Acker Jeremy.23 jaar en tevens al eens 9 maanden als vrijwýllýger gewerkt in Zuýd Frankrijk,nabij Camargue,waar we natuurprojecten volbracht hebben,kastelen gerenoveerd enz…Daarom ben ik dus wel geinteresseerd in meer info over wat jullýe juist doen daar.Op dit ogenblik volbreng ik mýjn contract als reisanimator in Turkije tot eind oktober,dan 4 maand vrij.Dus gelieve eens wat info door te sturen,dank býj voorbaat,email= jervacker@hotmail.com
tel(eýnd okt)=0090-535-570-20-41

groetjes Van Acker Jeremy

West Cork is a quiet and remote tip of Europe.
The pace is slow, the tourists are few.
The weather is never hot and never cold.
There are no motorways or bright lights.
Except for a few comforts, there is little in West Cork to remind you that the time is the 21st Century.
It is a place where bird cries are more frequent than horns or radios blaring. It is an incredibly beautiful part of Ireland.

“New Morning”
is the name of this stylish dormer bungalow at Cashel, near Rosscarbery in West Cork.
Recently constructed and with an excellent sunroom, the property is 5 minutes drive from both Glandore and Rosscarbery. Cork City is 1 hour away.
With accommodation of 2 reception rooms, a large office with a private entrance, kitchen, 2 bathrooms, 3 large bedrooms and the sunroom, this spacious home would be ideally suitable as B&B. The home office also might be suitable for a small business
Visit: http:www.new-morning.tk

hallo

wij een echtpaar van middelbare leeftijd zoeken werk in frankrijk,
mijn man heeftn twee rechter handen en kan vrijwel alles.
We zijn het hele jaar beschikbaar(mijn man moet een maal per twee maanden even op en neer naar nederland)

We hebben een camper van 7.5 meter lang en we willen deze graag als woonruimte gebruiken is dit mogelijk?

We spreken geen van twee frans.

Juboma@home.nl