hallo,
ook ik wil graag naar australie en nieuw zeeland.
dat wil ik eind volgend jaar gaan doen zodat ik tijd genoeg heb om te sparen.
maar eigenlijk wil ik dit liever niet alleen gaan doen.
ik zou graag samen met iemand dit willen gaan doen. liefste met een vrouw van ongeveer mijn leeftijd. ik ben 23jaar. en woon in zwolle
ik heb nog geen plannen waar ik allemaal heen wil, lijkt me leuker om dat samen te gaan doen.
dus vind je dit wat, laat het me dan maar weten.
groetjes els
[EMAIL=“els_velthuis@hotmail.com”]els_velthuis@hotmail.com
Ik ben van plan ergens rond februari te gaan, na mijn wintersport vakantie in ieder geval. Ik heb ook altijd heel erg graag met iemand samen willen gaan, maar ik verwacht uiteindelijk alleen te gaan omdat dit heel lastig is. Iedereen raad het mij ook aan om alleen te gaan oa mensen die al gegaan zijn/ die niet gegaan zijn en mensen op dit forum en andere fora.
Waarom wil je liever met iemand samen, want het is ook nog maar de vraag of het klikt en wat zijn je plannen daar in Aussie?
Maar misschien is het leuk om samen eens naar zo’n voorlichtingsavond te gaan van travel active en elkaar te helpen met de planning en voorbereiding naar Aussie. Dan sta je er op dat vlak al niet alleen voor.
Ik heb zelf al contact met een meisje die binnenkort vertrekt en als ik dan ga dan ga ik die een keer opzoeken.
Ik zal je iig op msn toevoegen, dan kunnen we daar eens kletsen.