Eind dit jaar wil ik 2/3 weken naar hollywood california.
Graag tips voor een goed betaalbaar hotel in hollywood california.
Alvast hartelijke bedankt!
groetjes
America Lover
Eind dit jaar wil ik 2/3 weken naar hollywood california.
Graag tips voor een goed betaalbaar hotel in hollywood california.
Alvast hartelijke bedankt!
groetjes
America Lover
Hallo America lover,
Er zijn vele hotels hier in Southern California. Check http://www.hotel.com en ook populair en betaalbaar zijn Motel 6 (3 star) http://www.motel6.com
We denken eraan om een bed en ontbijt aan te bieden aan Nederlanders die hier op vakantie willen komen. We wonen dicht bij Disneyland, Anaheim. We hebben na Augustus een kamer beschikbaar, met gebruik van keuken en badkamer, of een 1 slaapkamer flat, met open keuken. Dit is ons gast huis.
Maar dit is een plan, we weten niet of dit aanslaat bij onze landgenoten of dat wij dit op ons willen nemen. Dit is een plan en waarschijnlijk mogelijk na Augustus 2009.
Email als je vragen hebt… veel geluk met het plannen van je trip naar sunny California.
Peggy
Hi Peggy
Ik ga ook op vakantie naar Los Angeles voor 2 weken in begin juli, gaat jullie plan nou door. Mail mij dan, ik ga samen met een vriendin en ben zeer
geïnteresseerd
! Tnx!
En wat betreft het hotel, wij hebben het Orange County Hostel gevonden, die ligt midden in LA. En is niet al te prijzig.
Groetjes,
Lotte
Hi Lotte,
Ik heb je net een prive bericht gestuurd.
Vr. gr.
Peggy
Hey Peggy,
Mijn man en ik gaan 1 augustus naar San Francisco en blijven daar 2 dagen en zakken dan af naar beneden. De bedoeling is dan op de 5e dag aan te komen in Anaheim of Orange. Wij willen daar 2 dagen blijven (voor Disney). Als je plan door gaat, willen wij daar graag gebruik van maken. En dan heb ik nog een vraag aan je. De tickets voor Disney van te voren kopen (online) is dat handig. Heb namelijk gelezen dat het scheelt om dan niet in de rij te staan.
groetjes van Heleen
Ik ben vorig jaar 2 keer naar Hollywood gegaan en heb allebei de keren in de Banana Bungalow geslapen, dit ligt in West Hollywood. Als je geen auto hebt (maar ook als je die wel hebt, hoor…) is dit een perfecte locatie. Een heleboel dingen zijn op loopafstand, The Grove, Farmer’s Market, Beverly Center, 7Eleven, supermarkt, Starbucks, Pharmacy… Maar je kan tegenover het hostel ook een bus nemen die je rechtstreeks naar Hollywood brengt. Ook is het makkelijk om met de bus naar Venice Beach en Santa Monica Beach te gaan. Het hostel is zeer gezellig, er zijn dorm rooms maar ook private rooms, kleine en grote (die zijn echt groot…). Er is gratis ontbijt en je komt snel nieuwe mensen tegen van over de hele wereld. Mocht je meer vragen hebben, kan je me een berichtje sturen!
Hoi Peggy,
Mijn dochter en ik willen van 1 oktober tot 26 oktober in LA blijven.
Heb je dan plek en wat kost het?
groetjes
Helen
Ik was ca. 4 jaar geleden in LA voor een weekje met 2 vriendinnen. Omdat we van plan waren om veel te zien (en weinig in ons hotel te blijven), zijn we voor een goedkope en centrale locatie gegaan.
We zaten in het “Hollywood International Hostel”, tegenover de Chinese Mann Theatre en midden op Hollywood Boulevard. We deelden een dorm room met nog een ander meisje die een aantal dagen met ons heeft opgetrokken. Het hostel is simpel, een aantal dorms (2 stapelbedden) met gedeelde badkamers en er zijn ook prive-kamers. Je krijgt er een simpel ontbijtje bij. We betaalden ong. 17 dollar p.p., voor een privekamer was het iets van $40.
Goed te betalen dus. Vanuit de woonkamer keek je zo op het theater waar er elke week wel premieres zijn, wij hebben goed gebruik gemaakt van de locatie en hebben Reese Witherspoon, Keanu Reeves etc close up gezien ![]()
Het is ook tegenover het metrostation Hollywood&Highland, hiermee waren we snel bij Universal Studios, ook relatief snel bij WB studios (aanrader) en Disneyland.
Met de bus waren we wel superlang onderweg voor een dagje Santa Monica…ook heb je de drukte van Hollywood Blvd (en alle typetjes die je hier tegenkomt) na een paar dagen wel gezien
Maar voor een paar dagen midden in Hollywood vond ik het echt super.
Groetjes Floor
Hoi Floor,
Bedankt voor je reactie.
Je hebt ons erg geholpen.
gr
Helen