Waar overnachten in LA?

Beste lezer,

In september reis ik ook door west USA. Een korte impressie van onze route:
[ul]
[li]aankomst LA en meteen via pacific coast naar SF, yosemite via tioga pass naar DV, Las Vegas, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, kingman/route 66, Palm Springs (lekker relaxen) en daarna nog terug naar LA.[/li][/ul]Voor de eerste overnachting heb ik een hotel op het vliegveld geboekt. Dan kunnen we bijkomen van de vlucht en de auto ophalen etc. Maar mijn vraag gaat over de laatste twee overnachtingen in LA. We willen in ieder geval de highlights daar bekijken (hollywood, beach, universal studio’s). Wat is dan strategisch de beste locatie, waar we in de avond ook nog wat vermaak hebben (hapje eten etc). Ik kom er niet uit :wub:, beetje stom he, want de rest is me allemaal al wel gelukt. Wie kan me advies geven?

Dank alvast! Ingrid

Hi Ingrid
Je zou kunnen overwegen om in Hollywood te logeren. Orchid Suites en Celebrity Inn hebben een goede reputatie. Niet luxe maar Orchid heeft ook nog een keukentje en parkeren is gratis. En wees maar niet bang dat er niets te doen is. Met de ondergrondse is het maar een stop van Hollywood naar Universal.
Yeehaw

1 like

Santa Monica is een erg mooie strategische plek vond ik. Bij het strand, third street promenade is echt gaaf s`avonds, veel leuke eetgelegenheden. En afstand naar LAX is ook goed te doen.
Ik sliep in het ocean park hotel, kost niet veel, maar heel veel was het ook niet.
Ging er mij om dat het niet duur was omdat ik er voor een maand zat.

Wij hebben zelf afgelopen mei een hotel gehad in Manhattan Beach.

Erg goed hotel. Verder relaxed en rustig daar in de buurt. Hotel heeft ook een heerlijk zwembad en een jacuzzi. Verder op fietsafstand (deze krijg je gratis mee van het hotel) van het strand. Vanaf daar zijn we o.a. één dag lekker via Venice Beach e.d. naar de pier Santa Monica gefietst.

Auto is wel goed om te hebben daar. Kun je i.i.g. naar Hollywood, want dat is een stukje weg.

Hotel is ‘the Belamar’. Hoort bij de ‘Larkspur’ keten.

Succes

Ik denk dat OP al weer terug is. Of ze iets aan de info heeft gehad is onbekend.