Goed betaalbaar hotel/motel in San Francisco

Beste formumgenoten,

We zijn bezig om onze reis naar de westkust in te vullen, maar lopen een beetje vast in San Francisco qua overnachtingen.
We komen zat hotels tegen (via booking.com) maar wij vinden de prijs erg hoog.
Het gaat om 4 nachten in de periode van 23-09-14 t/m 27-09-14.
Wij komen nu op een prijs uit van €506,- voor deze nachten, 2 persoonskamer in Hotel Fusion.

Heeft iemand tips voor een ander, goedkoper hotel of motel?
Wel moet het een eigen 2 persoonskamer zijn, we willen geen kamer en/of badkamer faciliteiten delen.
Ook moet het in een ‘goeie’ wijk liggen, geen dubieuze buurt. Als het qua prijs uit kan, redelijk in de buurt van bezienswaardigheden.

Alvast bedankt voor het meedenken! :slight_smile:

Ik heb afgelopen jaar ook gezocht naar een betaalbaar hotel met goede faciliteiten in een goede buurt. Na langer zoeken dan eigenlijk zou moeten kwam ik tot de conclusie dat die er niet zijn :slight_smile:

We zijn uiteindelijk hier terecht gekomen:
http://redcoachmotorlodge.com/

De wijk was niet de allerbeste buurt, maar het hotel verder prima en de mensen die er werkten erg aardig.

Ik zat toen in het http://www.amsterdamhostel.org/
vond het vrij goed, wel geen luxe hotel.
Nu heb ik wel gezien dat voor jullie periode de datums nog niet beschikbaar zijn (ook niet via booking.com} , je zal dan nog een paar weken moeten wachten voor je kan boeken mocht het je interesseren. Eventueel geef je datums aan in april dan heb je een idee in wat voor prijsklasse het hotel is.

Dus je kan in SF voor € 126.50 per nacht logeren. Dat is niet duur voor de drukke maand september in SF.

Bedankt voor het meedenken tot nu toe! :slight_smile: We gaan bovenstaande even doorlopen.

Wij hebben in mei 2012 een prima verblijf gehad in Layne Hotel op dehoek Geary street / Jones Street. Kostte iets van $ 60 per nacht voor 2 personen incl een sober ontbijt (koffie, thee of sap en een broodje). Ligt op 5 minuten lopen van Union Square en Market street en Powell station (start cable car) Geboekt via cheap hotels of zo iets. Was wel geen top hotel, maar wel schoon. En voor de prijs vonden we het top.

succes

Wij zijn geweest in super8 union square. Is ongeveer even duur, ligt prima op loopafstand van het station en vele andere zaken. In de avond was de straat vaak afgesloten dus rustig. Prijs lijkt me normaal voor SF,
veel plezier daar!

Wij hebben 2 jaar geleden gelogeerd in het cova hotel. Dit is niet in het centrum maar heeft wel een shuttle die je naar de Unionsquare of naar de Pier39 brengt en ook weer haalt. Was een keurig hotel. De directe omgeving is niet geschikt om te wandelen vanwege de vele daklozen, maar daar heb je heel veel buurten van in SF.

Groetjes
Alfred en Pauline

SF is inderdaad erg prijzig, wij schrokken daar ook een beetje van. Maar uiteindelijk ook bij de Red Coack Motor Lodge uitgekomen, via Booking.com.

De recensies die ik op het net heb gevonden zijn goed…tuurlijk kan het allemaal beter en in een betere buurt, maar ja daar betaal je dan ook voor.

En anders kan je het via hotwire.com proberen…het is een gok, want je weet nooit welk hotel je krijgt…maar je bespaart wel wat geld

Martijn

Ik ben al een aantal keren in SF geweest en heb de laatste 2 keer in een heel goed hotel geslapen.
Voor mij was de ligging en gelegenheid tot parkeren heel belangrijk.

Ik ga in juli voor de derde keer naar Cow Hollow Motor Inn, gelegen op Lombard street tussen de Golden Gate en de pieren in.
Prijs ligt tegen $150/€110 per nacht aan in september. (http://www.cowhollowmotorinn.com/)
Bevalt me heel goed. Zoals gezegd parkeren is gratis en tegenover het hotel ligt een geweldige plek om te ontbijten. (Mels Drive Inn)
De straat achter het hotel is heel gezellig met voldoende gelegenheid om te eten.