Wie vliegt er vanaf Thailand naar Dusseldorf??

okee ik heb echt jullie hulp nodig,

ik ben nu al 7 weken hier in thailand het is echt geweldig we zitten nu op koh samui erg mooi hier.

ik ben op zoek naar mensen die vanuit dusseldorf vliegen naar thailand en weer terug met de airline LTU.

de rede waarom ik dit aan jullie vraag is; ik heb een hond geadopteerd een straathond we hebben hem doppy genoemd en het is een schat van een hond, het probleem is alleen wij vliegen met china airlines, dus niet mogelijk om de hond mee te nemen.

het is een goedkope airline en het kan zo al 200 euro per ticket schelen als je via dusseldorf vliegt.(LTU)

Met de airline is het heel goed geregeld, je zou er zelf niets van merken dat die hond met je mee vlieg, geen extra gedoe, een gezeur helemaal niets want alles word geregeld voor jullie… en ik persoonlijk kom hem halen vanaf het vliegveld in dusseldorf, zodat er verder ook geen oponthoud is voor jullie…

er zitten uiteraard ook geen kosten aan verbonden…
de animal rescue center op samui die ons help met deze adoptie, regelt alles ook heel goed voor mij en mijn nieuwe hond…
je kan alles over deze organisatie vinden op www.samuidog.org daar kun je echt alles over deze shelter vinden…

(als je naar koh samui komt is het echt de moeite waard om daar een dagje door te brengen)

dus plzz iedereen… wie wil mij helpen?

mijn email is [EMAIL=“linda_le_noble@hotmail.com”]linda_le_noble@hotmail.com

ik hoop snel wat te horen…

Hoi Linda,

Leuk dat je een hond meeneemt uit Thailand ! Zo heb je altijd een blijvende herinnering aan dit prachtige land !

Maar heb je wel al contact opgenomen met China Airlines en gecheckt of het mogelijk is om een hond mee te nemen ? Voor zover ik weet, moet dit namelijk gewoon mogelijk zijn, zolang je dit maar van tevoren aanmeldt en zorgt dat de papieren in orde zijn.

Onderstaande staat vermeldt op de Nederlandstalige website van China Airlines:

Het meenemen van honden en katten is aan bepaalde voorwaarden gebonden. In beide gevallen wordt het gewicht als overbagage berekend en dienen zij in kennels te worden vervoerd. De dieren mogen niet mee de cabine in, maar moeten apart worden geladen. Daarbij dienen de officiele gezondheisverklaring, inentingen, e.d. aan ons te kunnen worden overlegd. Tijdens het reserveren kunt u hierover meer informatie verkrijgen.

Hier de link:

hey iedereen…

ik ben nu inmiddels al bijna 2 maanden terug uit thailand, maar mijn hondje is er nog steeds niet…:crybaby:

mijn hondjes zit nu al ruim 2 maanden in het asiel en hij is al een poosje ziek geweest, alle papieren zijn nu in orde gemaakt en hij kan zo naar dusseldorf vliegen,

het enige probleem is dat ik gewoon echt NIEMAND kan vinden die mij wil/kan helpen…

ik hoop nogmaals dat iemand mij wilt helpen om mijn hondje naar nederland te krijgen… ik mis hem zoo… het heeft nu wel lang genoeg geduurt

wie wil mij helpen???

enige wat ik dan nodig heb is iemand diemet LTU vlieg, ik maak verder alles in orde zodat er geen kosten en geen papieren meer in orde gemaakt hoeft te worden… je merkt dus niet eens dat hij meevliegt en je zou mij zo’n ontzettend groot plezier doen…
:chin:
groetjes,
linda le noble

dit is mijn hondje

http://85.17.225.100/300950001-301000000/300959401-300959500/300959413_6_sODs.jpeg

Heb je hond al? Je kunt ook zoeken naar een verhuisbedrijf, waar je wel wat zal gaan betalen maar t is een optie.

nee ik heb hem nog niet…
wat bedoel je met een verhuisbedrijf?

als het goed is hebben we iemand op 9 oktober,
duurt alleen nog zo lang
!!

Wij vliegen op 31 december van BKK naar DUS met LTU.
Maar al geregeld inmiddels, hoop ik.
Gr., A.