Beste mensen
Ik zoek een medereiziger naar Roemenie.
Wat is er aan de hand; onze familie steunt al vele jaren een gezin in Roemenie. Die wil ik met mijn camper bezoeken en gelijk wat goederen meenemen. Mijn vrouw wil niet mee. Velen hebben ons diverse spullen meegegeven zoals een naaimachine, dekens enz. Ik had met een vriend afgesproken en wij zouden maandag de 23-06 vertrekken, maar zijn vrouw werd ziek en de reis ging niet door. De camper staat helemaal ingepakt en ik kan zo vertrekken. Echter ik kan de reis niet alleen maken, want dat is me te ver. Bovendien is de bedoeling een reis van 10 tot max 14 dagen te maken. Twee dagen afzien de familie bezoeken en wat rondrijden om wat van het land te zien en dan weer 2 dagen afzien terug.
Nu besef ik heeeeeel erg goed dat je niet zo maar met iemand op reis kan gaan. Ik zal ook heel erg kritisch moeten zijn en dat verlang ik ook van de ander t.o.v. mij. Mijn criterium is; betrouwbaar-vrolijk-niet te zwaar op de hand-onafhankelijk-flexibel als een tuinslang-niet bang maar ook niet roekeloos-leeftijd ca?? ik ben 60 jr-willen uit eten maar ook zelf ons potje koken zoals het uitkomt alles is mogelijk en bespreekbaar. De branstof neem ik voor mijn kosten maar het levensonderhoud samen.
Wil je meer weten, aarzel dan niet om contact op te nemen, gaarne via mijn email en niet via dit medium omdat ik erg bang ben voor diverse lieden met vervelende opmerkingen en zaken die er totaal niet toe doen.
Mijn woonplaats is Kampen. Ik rij in een Hymer B644 bj 1999 goed onderhouden. De camper heeft 1 vast bed achterin en 1 hefbed voorin. Ik heb 2 vouwfietsjes om nog een beetje beweging te krijgen. Ik besef dat dit verzoek ook weer een avontuur is, maar dat schuw ik niet. Denk je dat het wat voor je is, aarzel dan niet om een mailtje te sturen maar wees ook niet bang om tegen een ,teleurstelling’’ aan te lopen. Rijbewijs BE is voldoende.
[EMAIL=“gerrit.van.capelle@wolmail.nl”]gerrit.van.capelle@wolmail.nl