Wie Rijdt Er Mee Naar Finland?

Hoi, ik ben Don Zuiderman. Ik ben 22 en student aan de Pabo.

Ik ga deze zomer (laatste week juli waarschijnlijk) met de auto naar Oulu in noord Finland. Ik heb daar begin dit jaar 4 maanden gestudeerd en ga nu terug met de auto om achtergebleven spullen op te halen en achtergebleven vrienden te zien.

Ik zoek eigenlijk iemand (of twee) die zin in een lift heeft omdat het anders wel 2500 hele eenzame kilometers worden. Als je vanuit Nederland ergens heen wil dat op de route langs Denemarken, Zweden of Finland ligt, dan ben je meer dan welkom om mee te rijden.

Hey, ik heb wel interesse en een vriend van mij wellicht ook.
eind juli heb ik wel tijd denk ik (ik ben 22 en student Sociale Geografie en die vriend van mij mij ook) zo’n beetje tussen de 25ste en de 30ste. Onder voorbehoud.

Bij nader inzien laat ik het toch maar schieten, het komt niet goed uit in verband met een andere trip die ik ga maken. Sorry.

Helaas, maar het is niet anders…

Dus, ik ben nog steeds op zoek naar medereizigers…

Ja! ik wil wel meerijden. Samen met een vriendin zoek ik nog een lift. Ga je toevallig rond 8 juli? Of terug rond 20 juli? Ik hoor het graag,
Elziena

Helaas, ik vertrek echt in de laatste week van juli, rond de 26e en kom half augustus weer thuis…

De oproep blijft dus: wil er iemand een lift?

probeer ook www.hitchhikers.org !

Ja, wij misschien! Wij wilden deze zomer graag gaan liften naar/in Noorwegen, dus dit zou ons in elk geval een eind op weg helpen. Tenminste: als je van plan was om over de brug te gaan van Denemarken naar Zweden? Wat mij betreft zou de 26e prima zijn, maar dat hangt nog een beetje van mijn vriend af en ik kan dus nog niks zeker zeggen.
Ik ben 20, student Milieunatuurwetenschappen. Hij studeert Botany in Schotland, maar komt uit Ierland, en spreekt dus alleen Engels.

Groetjes Marloes

Hoi Marloes,