Wie Rijdt Er Mee Naar Finland?

Hoi, ik ben Don Zuiderman. Ik ben 22 en student aan de Pabo.

Ik ga deze zomer (laatste week juli waarschijnlijk) met de auto naar Oulu in noord Finland. Ik heb daar begin dit jaar 4 maanden gestudeerd en ga nu terug met de auto om achtergebleven spullen op te halen en achtergebleven vrienden te zien.

Ik zoek eigenlijk iemand (of twee) die zin in een lift heeft omdat het anders wel 2500 hele eenzame kilometers worden. Als je vanuit Nederland ergens heen wil dat op de route langs Denemarken, Zweden of Finland ligt, dan ben je meer dan welkom om mee te rijden.

Hey, ik heb wel interesse en een vriend van mij wellicht ook.
eind juli heb ik wel tijd denk ik (ik ben 22 en student Sociale Geografie en die vriend van mij mij ook) zo’n beetje tussen de 25ste en de 30ste. Onder voorbehoud.

Bij nader inzien laat ik het toch maar schieten, het komt niet goed uit in verband met een andere trip die ik ga maken. Sorry.

Helaas, maar het is niet anders…

Dus, ik ben nog steeds op zoek naar medereizigers…

Ja! ik wil wel meerijden. Samen met een vriendin zoek ik nog een lift. Ga je toevallig rond 8 juli? Of terug rond 20 juli? Ik hoor het graag,
Elziena

Helaas, ik vertrek echt in de laatste week van juli, rond de 26e en kom half augustus weer thuis…

De oproep blijft dus: wil er iemand een lift?

probeer ook www.hitchhikers.org !

Ja, wij misschien! Wij wilden deze zomer graag gaan liften naar/in Noorwegen, dus dit zou ons in elk geval een eind op weg helpen. Tenminste: als je van plan was om over de brug te gaan van Denemarken naar Zweden? Wat mij betreft zou de 26e prima zijn, maar dat hangt nog een beetje van mijn vriend af en ik kan dus nog niks zeker zeggen.
Ik ben 20, student Milieunatuurwetenschappen. Hij studeert Botany in Schotland, maar komt uit Ierland, en spreekt dus alleen Engels.

Groetjes Marloes

Hoi Marloes,

Ik heb op dit moment één ander iemand die misschien mee wil rijden, maar net zoals bij jou is nog niets zeker. Zodra je duidelijkheid hebt of je vriend wel of niet zou kunnen, zou ik het graag horen, want ik heb graag zo snel mogelijk helderheid over de reis.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes, Don

Hoi Don,

Graag zou ik en mijn vriendin en zoontje met jou mee willen reiden tot Sorderhamn 250 km boven stokholm. Ik denk dat dat precies op je route ligt.
Ik werk op De Ruimte Soest, als Leraar, dus dat lijkt mij leuke stof om te praten tijdens de reis, onderwijs vernieuwing bijvoorbeeld.
Ook heb ik een rijbewijs dus zou het mogelijk zijn om af en toe een stukje voor je te rijden.
Graag hoor ik van je,

Groeten Joop

hoi Don,

wij zouden graag mee willen rijden naar finland rond de 26ste juli.
Wij zijn twee studenten uit Leeuewarden (pabo en leisure management) en willen in die week graag weg uit Nederland.
heb je nog steeds twee plakken vrij?

vriendelijke groet,

Roeland en Lea