Wie ontmoette Jan in Oost-Europa

Wie ontmoette mijn zoon Jan in de periode november 2011/april 2012 in Oost-Europa. Hij reisde waarschijnlijk alleen en maakte gebruik van hostels. Hij is zijn reis begon in Berlijn. Vandaar naar het zuiden tot in Turkije en toen naar het noorden tot aan de Oostzee. Jan is op 7 april overleden in Tsjechië. Jan was 1.95 lang.

had gewild dat ik je kon helpen. geconcoleerd

Indrukwekkend verhaal…
Ik heb je bricht even naar de Stamtafel verplaatst: daar lezen nog wat meer mensen mee.

Jeetje, wat erg. Ik ben in die periode wel die richting op geweest, maar ik ben bang dat ik u helaas niet kan helpen. Gecondoleerd.

Naar verhaal.
Gecondoleerd.

Vreselijk !

Condoleances.

Wat een verschrikkelijk verhaal. Als u nog meer mensen wilt bereiken kunt u dit bericht mogelijk ook in het Engels op het forum van Lonely Planet zetten (Thorn Tree is coming to an end - Lonely Planet)

Nou ik weet niet wat er allemaal is gebeurd met Jan,maar wens je nog veel sterkte toe in deze moeilijke periode!

Dag Dutch girl,

Ik heb een username en wachtwoord bij Lonely Planet, maar ik heb geen idee waar ik mijn boodschap kwijt kan zetten. Weet jij waar ik mijn boodschap kan plaatsen?

Misschien dat het het beste is om aan een moderator te vragen waar het geplaatst kan worden. Het vragen kan denk ik het handigst via the community FAQ, daar reageren moderators in ieder geval altijd op. Dat is te vinden via Thorn Tree is coming to an end - Lonely Planet

Misschien dat zij het wel in het forum van elk land willen plaatsen waar uw zoon geweest is en eventueel ook nog bij gap year bijvoorbeeld.