Hoi
Leuk dat je even komt kijken op dit topic. Zal me kort even voorstellen. Mijn naam is Stefan, 24 jaar en kom uit Purmerend (bij Amsterdam).
Het idee is om een reis door Oost-Europa te maken van ± 3 tot 4 weken. Dit moet ongeveer plaats gaan vinden rond half juli (iets eerder zou ook kunnen).
Eerst met de trein naar Berlijn dan richting Polen en dan zo omlaag richting het zuiden. (Tsjechie, Hongarije, Roemenie, Bulgarije, Albanie, Macedonie, Servie en dan weer naar boven terug)
Nu is het reizen alleen ook zo saai en zeker niet praktisch. Daarom zoek ik een of meerdere reisgenoten die dit ook leuk lijkt. Het maakt niet uit of je een jongen of meisje bent, als je maar gezellig bent en o ja geen zeikerd
Qua reiservaring ben ik al in India geweest, Midden-Amerika en ga ik 1 september 5 maanden de wereld rond met 2 vrienden.
Mocht het je iets lijken of heb je een soortgelijk idee? Laat het me dan weten via het forum of een PM.
Ik lees je oproep bij wereldwijzer.
Mijn naam is Jordy, ik ben 35 jaar en
woon in Nijmegen.
Sinds 2001 ben ik ook al geregeld op inter
rail vakantie geweest en dat is me altijd
prima bevallen.
Ik ging ook altijd met reisgenoten van Internet.
Nooit geen problemen mee gehad, net wat je ook al
zei, als je maar geen zeikerd bent, nou daar zal je
bij mij geen last mee hebben.
Ik was in 2001 ook door Oost Europa gegaan. helemaat toppie
Via Berlijn door Polen, heerlijk terras in Poznan, Door Slowakije via Hongarije naa Kroatie.
Helemaal tot in Split geweest, daarna via Slovenie en Oostenrijk
via Luxemburg( wilt toch Bofferding drinken he) en Duitsland weer terug.
In totaal 31 dagen duurde de reis, onvergeetelijk en verslavend ook.
Ik kan aan niets anders meer denken voor een geslaagde vakantie.
Nu zoek jij voor dit jaar in juli ook weer een reisgenoot.
Wellicht kunnen we er samen een prachtig avontuur van maken.
Ik heb nu vakantie tot 4 augustus en ik kan weg tussen 11 juli en 01 augustus.
Kijk maar of het je uitkomet en of je het leuk vind om met mij op vakantie te gaan.
mail me maar. [EMAIL=“jordy.railrunner.schoute6@gmail.com”]jordy.railrunner.schoute6@gmail.com