Wie o Wie!?

Hoi hoi,

Heb jij zin om deze zomer een berg te beklimmen (4000m.), de jungle in te trekken of inheemse stammen te bezoeken!? Ben je sportief/ avontuurlijk ingesteld en houd je van gezelligheid…

Reis dan (een deel) met ons mee!

Wij zijn Evert(27) en Chris(20) en gaan in Juli & Aug. richting Maleisisch Borneo en Maleisië. Het is natuurlijk altijd gezellig en praktisch om (geheel vrijblijvend) met een groepje te reizen, dus spreekt avontuur, natuur en cultuur je aan?
Laat dan wat van je horen!

Greetz

Hey Evert en Chris,

Mmm klinkt heerlijk!Hebben jullie al meer landen bezocht en zijn jullie al vaker op reis geweest (met z’n 2-en?). Maleisie lijkt me een geweldig land om doorheen te reizen! Ik ben zelf in Australie, Nieuw Zeeland en Thailand geweest (en natuurlijk europa, maar goed) en zou erg graag ook dit jaar weer een mooi land willen bezichtigen. Laat maar eens horen wat jullie plannen zijn (geheel vrijblijvend haha), ben erg benieuwd!

Groetjes Renate

Hey Renate,
Daar komt ie dan (geheel vrijblijvend :wink:
Ik heb voornamelijk door Europa gereisd en heb daar ook outdoorkampen georganiseerd. Vorig jaar ben ik in mn eentje naar India afgereisd en dat is me goed bevallen. Eigenlijk zou ik deze trip alleen maken, maar Chris was erg enthousiast toen hij het idee hoorde en wilde graag mee. Vandaar dat we nu met zn tweeën reizen. Aangezien het erg praktisch en gezellig is om met een kleine groep te reizen hebben we deze oproep geplaatst.
We vliegen 11/7 naar BKK en zullen daar 3 dagen blijven dan vliegen we naar Kota Kinabalu (Borneo) om daar de mount Kinabalu te beklimmen, hierna zullen we rondtrekken door Sabah en Sarawak om Oerang oetangs te zien, headhunterstrail te lopen & pinnacles beklimmen (mulu np),Nia caves bezichtigen, Iban stam bezoeken en daar overnachten in traditionele longhouse. Natuurlijk bereik je al deze mooie plekken om met (long)boot en te voet door de jungle te trekken waar je unieke planten en diersoorten tegen komt. Bij Kuching zullen we nog de mangroves en een schildpaddeneiland (waar reuze schildpadden hun eieren leggen) bezoeken, om vervolgens naar Singapore te vertrekken. Vanaf Singapore willen we omhoog trekken richting Melaka, Kuala Lumpur, High lands, Taman Negara om vervolgens ergens op een eiland te gaan chillen en dan weer terug gaan naar BKK. Zoals je kunt zien hebben we al een aardig beeld van de reis, maar tips en suggesties zijn altijd welkom. Binnenlandse vluchten hebben we goedkoop (0,00 thb/ mr) kunnen boeken bij airasia, je hoeft alleen de tax/ fees te betalen (komt neer op zo’n 15 euro per ticket). Nou dat was het dan voor nu, ik ga lekker het stadje in!
Laterz

hey hey

jullie reis lijkt echt super!!!
ben al 3 keer in bkk geweest en ook in sri lanka ben nu van plan om nog iets tedoen maar weet alleen nog niet wat en met wie
wou de transiberia munchuari expres doen maar heb maar een maand tijd in augustus…
ok jullie reis ziet er echt zuper uit
hoeveel is jullie budget voor die reis? als ik het mag vragen…

groetjes

nicknaam hier misteril heb daar ook iets gepost als je zin hebt om te kijken

Ik ga ervan uit dat ikzelf ongeveer 1600 eurie (incl alles) kwijt ben voor een zes weekse reis.
Vlucht BKK 700
Binnenlandse vluchten 50
(openbaar) vervoer 100
Overnachtingen 250
Eten & Drinken 200
Excursies/trekking 250
Overig 50
------------------------------+
Totaal 1600

Natuurlijk heb ik al mijn inentingen al en worden mijn malaria tabletten vergoed, daarbij komt dat ik voor DEET ed een zeer geringe prijs hoef te betalen.

En toen waren we alweer met drie personen…
Jonathan (24) nu nog werkzaam in India gaat ook mee!

Deze reis ziet er echt top uit! Zelf had ik eerst ook het idee om naar Maleisie/Borneo te gaan. Maar uiteindelijk ben ik toch op Thailand terug gekomen. Maar nu ik jullie plannen zie, ziet dit er ook erg aantrekkelijk uit! Ik ga er eens goed over nadenken and who know’s… Zijn binnenlandse vluchten echt zo goedkoop (ik heb me niet echt verdiept erin)??

3 avonturiers hebben hun tickets al geboekt, ben jij de vierde?