Wie kent Tarkan uit Bodrum?

:stuck_out_tongue: De volgende keer dat ik in Bodrum ben ga ik toch eens kijken naar die beruchte jongen. :stuck_out_tongue:

Ik zou er bijna voor naar Bodrum gaan… Ben nu wel nieuwsgierig. Haha

Nou, ik ga dit jaar naar Bodrum, ik zal m eens opzoeken, ik ben benieuwd…

Hihi!

Hij is getrouwd en daar trekt hij zich niets van aan. Dames u bent gewaarschuwd!

Haha, leuk dit. Ook ik ga dit jaar terug naar Gumbet, maar ga vast en zeker een bezoekje brengen aan Bodrum…ben ook heeeeeeel nieuwsgierig geworden…

Ja nu word ik toch ook wel een beetje benieuwd…

Groetjes

enn nu weet ik bijna zeker over wie het gaat…kende m vorig jaar al maar wist zn naam niet meer.Nu zag ik m dit jaar en hij herkende me gelijk.Hij zei heeeee ik ben het Tarkan je kent me nog wel he…mijn vriend vertelde toen wat dingetjes over hem en dat hij getrouwd is met een engelse maar hij heeft vele vriendinnetjes en hij heeft op vele plekken gewerkt.Op het begin van mn vakantie werkte ie bij een strandtent en later was hij daar ook weer weg…maar nu ik dit op ww weer las weet ik bijna zeker dat het over hem gaat.

Hij werkt bij Magnific op het strand.

nou volgens mij is tie daar ook weer weg…weet het nu natuurlijk niet omdat ik niet meer in gumbet ben,maar toen was hij daar ook weer weg.

http://i1.bebo.com/045b/10/mediuml/2008/02/16/18/4441591322a6915251043ml.jpg

Bedoelen jullie hem?

Kan alleen voor mezelf spreken, maar ja die bedoel ik!

Oh HIJ! Die ken ik wel!
Die werkt op het Magnific strand in Gümbet.
Hij sprak mij idd ook aan…
Maar mn vriend vertelde dat hij een verloofde/vrouw in Engeland heeft zitten, want hij ging toen naar het vliegveld toe vertelde hij tegen mijn vriend om haar op te halen want zij kwam met vakantie.
Dat was 2 weken geleden.

Oh en hij is uit DİYARBAKIR zie ik… ttttt…

Hij is getrouwd met een Engelse en scharrelt er ondertussen vrolijk op los.
Ik vind het een creep eerste klas! Werkt idd bij Magnific op het strand, voor zolang het duurt.

echt als je naar zulke jongens kijkt,wordt je wel onzeker toch…
ik geloof niet dat zijn vrouw hier iets van weet!

en hij gaat er trouwens ook nog trots op,dat ie zoveel met vrouwen scharrelt,hij zegt t gewoon tegen ons haha

Nou Linda, ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, een creep 1e klass idd. Enne Mariek, ik denk niet dat ik deze gozer gezien heb hoor, afgelopen vakantie in Gumbet ( of ik vond het de moeite niet om naar te kijken…hihi )

ja, ja, …dat is de beroemde Tarkan

momenteel werkt hij bij Shakers vanaf middernacht.
en hij is nog steeds dezelfde…

Het ergste is nog wel dat zijn Engelse vrouw van alles op de hoogte is, hij heeft een partij losse handjes waar je akelig van wordt! Snap dan ook niet wat zij nog met hem moet! Tegen mij praat hij gelukkig niet meer :slight_smile:

waarom nog woorden verspillen aan die tarkan pfffffff ellendig zeg!!!