Ik ben opzoek naar een reisgenoot die volgend jaar juni met mij wel naar Turkije zou willen. Ik kom hier al jaren, maar ben altijd naar Marmaris geweest. Ik ga hoe dan ook in september volgend jaar weer naar Marmaris… maar wil graag in juni 2010 is eens wat anders van turkije zien. Mijn voorkeur gaat uit naar Bodrum, Gümbet of Kusadasi. Tijdens deze vakantie wil ik ook graag een auto huren en 1 of 2 dagen toch naar Marmaris te gaan.
Ik ben het type van zon vakantie en dingen ondernemen. Graag een combi van beiden. Natuurlijk lekker bruin worden, maar ook iets van de omgeving zien.
Ik ben een spontane jonge meid van 28 jaar en kom uit de omgeving van Rotterdam. Dus lijkt het je wat om volgend jaar juni richting de turkse zon te gaan, mail me dan…en wie weet zitten wij volgend jaar juni wel te genieten van een lekker drankje onder de turkse zon…:zon02:
hallo ik ben al 7 keer in turkye geweest en wil nog wel 7 keer . Ik vind Marmari de slechtste stad van het land. nummer 1 is alanya
Ik ben wel wat ouder maar wat geeft het. Ik ben sportief en niet ziek
Laat mij iets horen groetjes cris www.verabrunssum@zonnet.nl
ik ben sabine kom al sinds vier jaar in turkije en wil graag eens wat anders ging altijd met een paar vriendinnen altijd heus wel gezellig maar hun zijn wat ouder als mij en willen alleen maar in het hotel omhangen nou ik ben er klaar mee en wil wel heel graag weer naar turkije met iemand die ook van zonnen houd een dagje weg maar zeker stappen in ieder geval het hotel uit haha
ik las dit toevallig misschien is het leuk om in contact te komen elkaar wat te leren kennen en wie weet
mijn email is [EMAIL=“sabinebergsma86@hotmail.com”]sabinebergsma86@hotmail.com kijk maar wat je er mee wilt doen
Eerst even voorstellen…ik ben Petra en 30 jaar. Ik werk in het onderwijs (Dordrecht) en begin juli start de zomervakantie. Ik wil ook graag weer naar Turkije. Ben ook al regelmatig in Marmaris geweest. Heb je interesse en wil je meer in de vakantiestemming komen…dan kun je me mailen.....petravanrhijn@hotmail.com.
Hoi Ilona en andere geinteresseerden,
Half mei probeer ik weer evenals vorig jaar mensen bij elkaar te krijgen naar Bodrum/Gumbet.
Wil je meer weten mail dan gerust naar [EMAIL=“a.rv@live.nl”]a.rv@live.nl
Ik, 24 jarige/leuke/spontane/gezellige jongeman wil in juni (eind juni) ook naar Turkije… Ben voor veel in. ultra resort/stappen/zonnen/terrasjes/blue cruise/auto huren…
wij zijn ook op zoek naar een groepje meiden jongens om richting turkije te gaan.gewoon leuke dingen ondernemen niks moet alles mag.we willen eind augustus vertrekken naar marmaris.ik hoor wel of je leuk idee vind…we hebben nu 3 mensen in groepje 2 meiden waaronder ik en 1 jongen…
Fantastisch idee om net als ik proberen om een groepje te vormen.
Wij gaan dus inmiddels met 7 personen half mei naar Bodrum. De keuze voor mei is met name gemaakt omdat zowel de temperatuur als de prijzen dan het meest gunstig is.
Hou er dus rekening mee dat augustus de duurste periode is en dat het er wel 40 gr kan worden…!
Aangezien ik dit al meerdere keren gedaan heb en het erg moeilijk is om een groep bij elkaar te krijgen mag je me altijd even mailen op [EMAIL=“a.rv@live.nl”]a.rv@live.nl dan kan ik je nog enkele goede tips en reisgenotensites geven.