Wie kent Seif

Kent toevallig iemand Seif Ghedamsi?

Misschien als je meer informatie hebt. Welke plaats? Waar werkt hij?
En waarom je het wil weten.

woont in Sousse! Maar werkt momenteel niet.

Bedoel je de ‘‘Seif’’ die in de souvenirwinkel in Tej Marhaba werkt ?

Groetjes,
Pittie

Hi Pittie,

Alleerst nog bedankt voor je nuttige site over Tunesie. Heb er veel info opgedaan.

M.b.t. je antwoord gaat het niet over deze Seif. Hij werkt momenteel niet maar heeft vaak in animatie gewerkt van de Mouradi keten.

Ik ken hem “redelijk” goed. Ik ben net terug uit Tunesie en heb met hem en zijn vrienden veel van het noorden van het land gezien. Ik ben eigenlijk meer benieuwd of er andere mensen zijn die hem kennen en wat ze van hem vinden…
:dag:

Berichtje voor iedereen. Wat mijn instinct me al aangaf is nu duidelijk wat betreft Seif. Het is een leuke jongen, niks mis mee, leuke vakantie gehad maar hij is toch op een gegeven moment gaan hengelen naar mijn mobieltje, indirect aangeven dat ie krap zat etc. En ja nu weer thuis in Nederland, smsje na smsje dat hij me mis blablabla en dat ik aub geld naar hem kan sturen want hij heeft problemen. Dus dames wees gewaarschuwd…

Zo de waarheid is nu boventafel: Bij deze mijn verhaal (vrij lang) in de hoop de lezers er wat aan hebben:
Hoe mijn verhaal begon:

In Oktober 2009 ben ik met mij zoon van 14 naar Tunesië gegaan om er even een weekje lekker tussen uit te zijn. We hadden een aantal moeilijke jaren achter de rug. Ik woonde al 20 jaar in het buitenland maar door omstandigheden zijn we terug moeten keren naar Nederland.
Eenmaal in Tunesië hadden we veel contact met het animatie-team, in het bijzonder met Hassen had ik veel contact, voor mij was het vriendschappelijk, ik schertste altijd dat ik zijn moeder zou kunnen zijn. Hij vertelde mij dat hij geen overeenkomsten had met de meisjes van zijn leeftijd want oudere vrouwen hadden veel meer ervaring (lees geld) in het leven. Ik ben tot de laatste dag van de vakantie niet op zijn avances ingegaan maar een we zouden contact blijven houden.
Na terugkomst in Nederland hebben via e-mails en telefoongesprekken contact gehouden en hij vroeg me waarom ik niet 1 weekje alleen zou komen zo rond midden Januari 2010. Hij was dan vrij. Ach, leek me eigenlijk wel een leuk plan, dus ik geboekt. Maar Hassen liet het afweten, het contact werd minder, pakte de telefoon niet meer op waarschijnlijk had hij een dame gevonden die wat lucratiever was.
Ja, en alsof het lot, of beter gezegd de duivel, er mee speelde kwam ik via de website Tagged, Seif tegen. We raakte aan de praat, vertelde over mijn geplande trip, hij kende zelfs Hassen persoonlijk. Hij overtuigde me toch te komen, ik moest het als een avontuur zien en hij was er toch ook. Aangezien ik ook van nature avontuurlijk aangelegd ben en niet bang ben uitgevallen, heb ik de stap genomen.

Direct na aankomst in mijn appartement kwam Seif me opzoeken met zijn bosje bloemen en is het werd een hele gezellige avond, we werden dronken van de wodka, lachten, hadden plezier en deelden samen het bed. Hij kwam die avond en is heel de vakantie gebleven. Ik was op mijn hoede want had al wat research gedaan over Tunesië en verschillende forums m.b.t. het land gelezen.
Hij zou een auto voor me regelen zodat we het een en ander konden gaan bezoeken. We hebben zeker 850 kilometer gereden en ik heb ook veel gezien, meer als menig toerist waarschijnlijk. Maar ik kwam er beetje bij beetje achter dat hij een klaploper was, hij liet mij echt financieel voor alles opdraaien, hij was geradbraakt want hij zat in een financiële zeer slechte situatie. Hij bleek nog getrouwd te zijn met een Noorse vrouw en hij lag in scheiding maar volgens hem wilde **zij **niet scheiden. Het hele verhaal sloeg nog kant nog wal! Mijn instinct behoede mij er gelukkig voor niet te ver in deze situatie verzeild te raken maar hij was lief, kon praten als Brugman. Ik begon weliswaar gevoelens voor hem te krijgen.
Hij zou de dag dat ik weer naar Nederland zou vertrekken naar Turkije gaan (dit reisje bleek dus gefinancierd te zijn door een andere suikertante) maar had geen camera. Hij had het dus op mijn mobiel voorzien. Ik streek mezelf over het hart en gaf hem mijn mobiel cadeau en nog wat euro’s die hij daar kon omwisselen.
Het afscheid was toch niet echt makkelijk, al met al had ik een hele leuke vakantie gehad, ik wilde hem zeker terug zien, hij mij ook en hij liet me beloven om mijn inmiddels geplande vakantie naar Spanje om te zetten naar Tunesië zodat we elkaar binnenkort weer konden zien.
Terug in Nederland begon hij te insinueren dat hij geen geld meer had tijdens zijn vakantie in Turkije en als ik hem echt om hem zou geven dan zou ik hem helpen. Hij kon me haarfijn uitleggen hoe ik via de Western Union Bank geld con transfereren, hij zou dan een code krijgen en het geld kunnen ophalen. Achteraf blijkt dat hij zijn vrouw en een andere dame uit België gelijktijdig dezelfde berichtjes heeft gestuurd.
Hij werd boos omdat ik niet toegaf aan zijn verzoek en ook om het feit dat ik mijn vakantie nog niet had omgezet maar ik vertrouwde hem niet helemaal…er waren te veel leugens.

Ik ben dezelfde dag via zijn Facebook (hij had 3 verschillende profielen) achter de naam van zijn vrouw gekomen, ik heb haar een bericht gestuurd en we hebben daarna uren lang met elkaar gepraat. Ik had gelijk wat betreft het hele verhaal over de scheiding, het was allemaal gebaseerd op een leugen. Zij heeft de scheiding aangevraagd maar hij wil niet tekenen. Ze zijn afgelopen zomer getrouwd. Ze heeft me alles verteld, hoe hij tijdens hun vakantie in Tunesië, in hetzelfde hotel nog wel, het had aangelegd met een Belgische vrouw. Hij heeft deze dame ook zijn mooie praatjes verkocht, vertelde dat hij van haar hield, hij heeft zelfs het bed met haar gedeeld. Deze vrouw trapte in zijn mooie leugens en aangezien zij goed in de slappe was zat heeft ze hem naar horen zeggen heel veel geld gestuurd.
Ik heb medelijden met zijn Noorse vrouw, ze bekende dat ze inmiddels duizenden euro’s armer is aan hem en moe wordt van zijn emotionele chantage en manipulatie.
Ik heb met haar goedkeuring Seif een bericht gestuurd dat ik van de waarheid op de hoogte was gesteld door zijn vrouw. Dit werd mij uiteraard niet met dank afgenomen en ik werd voor alles en nog wat uitgemaakt maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij er deze keer niet zo makkelijk mee weg komt want spijtig genoeg voor hem had deze keer onze “Tunesisch Immorele ridder ” op een verkeerd paard gewed!

Links voor meer info: wereldwijzer.nl
tunesia-love.com
1001Geschichte
tunisian love rats

@ Aisha505: Moedig dat je dit hele verhaal hier durft te doen, hopelijk opent het een aantal mensen hun ogen op tijd
@Pittie: ben gewoon curieus, welke jongen bedoel jij - die kleine kerel die in de winkel links van de inkom (op weg naar het zwembad) werkt ?

Bedankt voor je positieve reactie! Ik hoop ook dat mijn bijdrage mee helpt!
Prettige avond!!

Nee, de jongen die ik bedoel werkt meer richting het winkelcentrum van Tej Marhaba en is zeker niet klein, dus we hebben het hier over 2 verschillende mannen denk ik.

Groetjes,
Pittie

Hallo Dames,

Hij werkt niet, is te lui om te werken, leeft liever op de zak van een ander. In ieder geval valt hij mij niet meer lastig en hij heeft al zijn profielen gedeleted.