Wie Kent Hem Uit De Bitez

Wie kent Murat uit de bitez, hij werkt daar in een market die ligt tusse de restaurants Dolphins en Antola.

Hij is ongeveer 1.70 groene ogen en donkerblond haar.

dag mopje, its me… K. van Mus! Alles goeD?

waarom?

En angel… ken ýk hem?
Ik onthoud de namen nooýt

eeey gurl…ja gaat okaai…

et is btw over met mij en die aap…
egt te erg als je ho0rt wattie me geflikt heeft:|

kusjj :blink:

Originally posted by Preci0us69@11-07-2005, 14:34:22
** Wie kent Murat uit de bitez, hij werkt daar in een market die ligt tusse de restaurants Dolphins en Antola.

Hij is ongeveer 1.70 groene ogen en donkerblond haar. **

ik ken em wel dat is egt een playertje:P maah watt is er met em dan?

ik ken hem ook… maar wat heeft hij je geflikt dan als ik heel nieuwsgierig mag weze? kusjes simone

mij nix hoorrr… maar hij zat altijd te slijmen enzo… maar volgenss mij als je tegen hem zegt dat je nix van hem moett gaat ie ook niet aan je zitte hoor of je moet het zelf al een beetje uitgelokt hebbe :huh:

ze ging met hem, vandaar dat ze het wou weten.
maar het is al over tussen hun, bleek een player te zijn…

• DUUUHHHHH* <_<

Originally posted by angel_4_u@15-08-2005, 09:29:25
** ze ging met hem, vandaar dat ze het wou weten.
maar het is al over tussen hun, bleek een player te zijn…

• DUUUHHHHH* <_< **

lijkt me logisch dat zie je eigenlijk tog meteeen et enige wat hij in het nederlands kon was hey lekker dingg… ik hou soooo veel van jou …hahahaha :lol:

die hele familie van murat inclusive murat is gestoord,
ze zitten altijd andere restaurants uit te lokken,en ze dreigen met mes steken,
een vriend van mij die in een van de restaurants werkt in bitez had ruzie met murats oom,hij draaide zich om en kreeg twee flinke messteken in zijn been,(dit is vorig jaar gebeurd)
misschien is dit gedrag wel erfelijk dus pas op met murat!ook zat hij de hele tijd Figo,figo te roepen terwijl het hoofdstuk Figo(fesih agirman)allang was afgesloten,een treiter joch gewoon! en met ijs gooien,en mij in zn winkel duwen omdat hij voor figo opkomt en ik figo’s achtergrond van A tot Z ken

Bloempjes, het meisje die naar murat vroeg is het meisje dat wij kennen…

" zn vriendin"… XX you know who…

oke angel,ik weet t idd