ik heb deze zomer een jongen leren kennen in marmaris en wil graag weten of iemand hem kent
zijn naam is Suleyman maar we noemen hem allemaal simon. hij komt uit ayden.dat ik hem leerde kennen was hij gestopt met werken maar daarvoor werkte hij in club sultan maris.zijn twee broers werkten ook in marmaris bij friends beach dat is een restaurantje aan het strand met eigen zonnestoelen.ik weet niet zeker of ik nu de goeie naam heb. maar het is in ieder geval het eerste restaurantje vanaf het oude centrum naast dat pizza restaurantje dan.de namen van zij broers zijn mesut en mourrat. het is een tweeling.
nou ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven
En inmiddels deze jongen al gevonden?
ik heb ook veel leuke mannen ontmoet in Marmaris… wat zijn ze daar super galant voor alle vrouwen
Viv gaat zeker terug komen daar supervakantie gehad deze zomer!
ik had ook zo iets geschreven over me vriend…een jeske en loesje zeide da ie vreemd ging ok dat kan he…maar ze beleven er iedere x in schrijven ze konde er geen genoeg van krijgen…k hoop voor je da er bij jou nie van die domme wijfe op gaan reageren!!.. :unsure:
Als je een oproepje plaatst met de vraag ‘wie kent Cahit’, en er zijn mensen die zo vriendelijk zijn om een antwoord te typen, waarom haal je die mensen dan door het slijk door ze af te schilderen als zijnde ‘domme wijfe’? [wat trouwens met een V en met een N op het einde wordt geschreven, maar daar niet van]
Cahit blijkt nu eenmaal niet zo braaf te zijn als jij dacht, maar dat is toch niet de schuld van Jeske en Loesje?
Misschien had je geen oproepje moeten plaatsen, als je toch niet tegen een negatief antwoord kan…
Als je duidelijkheid wil over Cahit, kan het allemaal wel eens minder mooi zijn dan dat jij in gedachten had.
iedereen mag hier vragen wat ie wil…
dus ik mag dat ook…
en ook al vraag ik het 10 keer dan mag ik dat toch zelf weten?
en misschien reageren er dan ook nog andere mensen op maar nee hoor alleen die loesje en jekse …
die er geen genoeg van kunnen krijgen.
dus reageer in het vervolg niet meer op mijn topic…
zo he ik ben even een paar dagen niet op de computer geweest zeg!!!gelijk vet veel berichten!! maar wel heel jammer dat er idd niks over suleyman in staat. op zich kan dat wel een goed teken zijn he!
nou goed ik ben wel benieuwd hoe dit gesprek afloopt.
Geen bericht is goed bericht, toch…?
Heb zelf ook nog niets gehoord hier over ‘mijn’ barjongen, maarja, inmiddels is hij ook niet meer ‘van mij’…
Helaasss