Wie kent Aquafantasy?

Wie o wie kent of is naar Aquafantasy geweest??
Graag jullie ervaringen!!
Ik ben van plan daar aankomende zomer naar toe te gaan met mijn kleine meid van 6.
Specifieke vragen: hoe is het eten daar?
Is het vlakbij dat Adaland???
We willen graag zwemmen met dolfijnen!

En klopt het dat er een soort van kermis(je) is??

Ik hoor het heeeeeeel graag.

Hallo

Wij zijn in mei 2007 naar dit hotel gereisd. Het was een heel leuke ervaring en dan vooral het aquapark. Dit is dus wel het grootste pluspunt. Het hotel zelf was mooi, enorm mooie en propere familiekamers. Het eten vonden wij iets minder. Wij volwassenen konden de buik vullen maar de kinderen hebben meestal gewoon soep, spaghetti of friet gegeten maar ja, niets is beter dan de eigen keuken natuurlijk voor hen. De hygiëne in het restaurant vonden wij ook niet echt top, vooral voor een vijfsterren. Soms lagen de frieten van de avond voorheen nog onder de stoelen. Wij vonden dat dit niet kon. Maar ja, al bij al een hele leuke vakantie gehad en een fantastische ervaring voor de kids en ons zelf want de glijbanen zijn uiteraard voor de grote mens ook heel leuk.

Groetjes en veel plezier

andrea69, volgens mij kun je niet met dolfijnen zwemmen in hotel aqua fantasy (of het aquapark). misschien kan iemand mij corrigeren :slight_smile:
kijk anders even op; www.gobest.nl of www.hotelaquafantasyresort.nl

Hallo

Met dolfijnen kun je hier inderdaad niet zwemmen. Weet wel dat er een dolfinarium en sea park is in Adaland en dit ligt op nog geen 5 min van het hotel. Je kunt daarvoor de dolmus (kleine busjes, weet niet indien het juist uitgesproken is) nemen. Dit busje stopt aan de ingang van het hotel, aan de straat. De kostprijs is slecht 1 euro de man.

Veel plezier

aquafantasy is echt een top hotel
wan ik ben daar gewerkt :slight_smile: